ترجمه مقاله طراحی ایفای نقش آنلاین هنگام طراحی مدیریت تعارض

ترجمه مقاله طراحی ایفای نقش آنلاین هنگام طراحی مدیریت تعارض
عنوان انگلیسی مقاله: Designing and evaluating an online role play in conflict management
عنوان فارسی مقاله: طراحی و ارزیابی ایفای نقش آنلاین در مدیریت تعارض
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: هدف از این مقاله معرفی ایفای نقش آنلاین از طریق مسائل کلیدی و مرور مقالات و منابع در خصوص چگونگی طراحی و به کارگیری ایفای نقش آنلاین هنگام طراحی مدیریت تعارضات است.
طراحی / روش/ دستیابی- با در نظر گرفتن موضوعات کلیدی مشخص در بررسی مقالات و منابع، ایفای نقش در مدیریت تعارض، طراحی و ارزیابی شده است. داده ها از طریق بررسی یادگیری ادراکی، مشارکت و رضایت مندی جمع آوری شده است.
یافته ها- در کل اکثر دانشجویان احساس می کردند که ایفای نقش را آموخته و در آن شرکت کرده اند. بیشتر یافته های قطعی این بوده است که دانشجویان از تجربه ایفای نقش شان راضی بوده اند.
محدودیتهای تحقیق/ مفهومات ضمنی- محققان سعی دارند ابعاد و مقیاس موفقیت را در ایفای نقش آنلاین گسترش دهند. مقیاس هایی که به منظور ارزیابی یادگیری ادراکی، مشارکت و رضایت مندی از ایفای نقش بدست آمده قابل گسترش و آزمایش است و تاثیرات آن بر یادگیری نیاز به بررسی بیشتر دارد.
مفاهیم کاربردی- توصیه شده است که استادان مسائل کلیدی مشخص طرح ایفای نقش آنلاین را در گزارش ذکر کنند. به نظر می رسد تشویق دانشجویان برای تفکر و تامل، مطالعه و تحقیق بیشتر در رابطه با ایفای نقش آنلاین مهمترین چالش است.
اصالت/ ارزش- همکاری آنلاین، مفیدتر از چشم انداز یادگیری اینترنتی مورد بحث می باشد. به هر حال، چالش بر سر پژوهش و تمرین بر این مبنا می باشد که چگونه موزش الکترونیکی مشترک می تواند توسعه یابد. این مقاله بر این موضوع متمرکز شده است که چگونه می توان ایفای نقش آنلاین را طراحی و ارزیابی کرد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >