دانلود مقاله ترجمه شده در مورد بررسی تاثیر شفاف سازی شاخص های عملکردی غیر مالی

دانلود مقاله ترجمه شده در مورد بررسی تاثیر شفاف سازی شاخص های عملکردی غیر مالی
عنوان انگلیسی مقاله: Effect of disclosure of non-financial performance indicators
عنوان فارسی مقاله: تاثیر شفاف سازی شاخص های عملکرد غیرمالی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مطالعه، بررسی تاثیر شفاف سازی شاخص های عملکردی غیر مالی شامل ارائه گزارش های تضمینی در مورد این اطلاعات بر روی برآورد قیمت سهام سرمایه گذاران نهادها در ایران می باشد. این فصل به بررسی نظریات مورد استفاده برای شرح رفتار شفاف سازی داوطلبانه، فاکتورهایی که این انگیزه را برای شرکت ایجاد می کنند تا به طور داوطلبانه به شفاف سازی اطلاعات بپردازند و عوامل تعیین کننده شفاف سازی داوطلبانه شرکت خاص، بپردازند. هدف اصلی بررسی تحقیقات پیشین، ایجاد مبنایی برای چارچوب نظری این بررسی می باشد. بررسی تحقیقات در این فصل اثبات می کند که شفاف سازی داوطلبانه در سطح گسترئه ای توسط دو نظریه توضیح داده می شود (چالمرز و گادفری، 2004). علاوه بر این دو جنبه مبتنی بر اقتصاد، بعضی از بررسی های شفاف سازی که در سال های اخیر انجام شده، باعث شده است که نظریه مشروعیت، نظریه سهامدار، و نظریه سازمانی به توضیح رفتار شفاف سازی داوطلبانه بپردازند. این نظریات سیستم محور تلاشی داشته اند تا تاثیر اجتماعی را بر روی رفتار شفاف سازی شرکتی، مد نظر قرار دهند. 
هیات استاندارد حسابداری (ASB) بر این عقیده می باشد که حکومت قانونگذار کنونی بریتانیا چارچوب مناسبی را برای گزارش، شامل موضوغات غیرمالی/ و مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) اتخاذ کرده است، اگرچه می تواند بهبود یابد. گزارش بررسی هیات استاندارد حسابداری (ASB) نشان می دهد که فشارهای اجتماعی مشکلی را برای شرکت ایجاد می کند تا موارد محرمانه را در ارتباط با هر یک از این موارد یعنی ( محیط ، کارکنان، و موضوعات اجتماعی و جامعه) و نتایجی را که شرکت در مورد این سه موضوع بدون توجه به اهمیت هر یک از این موارد در کسب و کار دارد، مطرح کند. 
سیاست بازبینی گزارش طرح های دولتی در دسامبر2010: با مد نظر قرار دادن بحران، FRC مطرح کرده است که بر این عقیده نمی باشد که گزارش حسابرسی به تنهایی بتواند گزارش CSR (نمایندگی فروش) و موضوعات مشابه را تحت پوشش قرار دهد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

X

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >