دانلود پروژه استانداردهای ISO (مربوط به کنترل کیفیت آماری)

دانلود پروژه استانداردهای ISO (مربوط به کنترل کیفیت آماری)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: مدیریت - مهندسی صنایع
عنوان کامل: استانداردهای ISO (مربوط به درس کنترل کیفیت آماری)
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 69
فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در جهان امروز هر لحظه با تحولات و تغییرات شگرف و برق آسایی مواجهیم. حرکت کیفیت گرایی در جهان تجارت، حرکتی تکاملی، مثبت و در عین حال توفنده و پر تلاش است که در دهه اخیر آغاز شده و به سرعت سراسر گیتی را فرا گرفته است. 
استانداردهای ایزو 9000 در حقیقت یک الگوی عملی و موفق برای پاسخگویی به این حرکت توفنده است. الگویی که عنوان زیان مشترک جهانی را به خود اختصاص داده و هم اکنون بیش  از 450000 واحد تولیدی و خدماتی در سراسر دنیا موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9000 شده‌اند. 
اگر چه برخی از مدیران و کارشناسان در اولین برخوردها، با تردید به آن می‌نگریستند، اما به مرور و با ایجاد فرهنگ و بینش لازم و اثبات عملی بودن آن در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی که علاقمند به ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات خود هستند، به تدریج شک‌ها تبدیل به یقین شد و مدیران به صورت روز افزون به استفاده از این استانداردها علاقه و تمایل نشان دادند. (کاوش، 1380، الف) خوشبختانه شناخت اهمیت و آغاز فعالیت در زمینه استانداردهای ایزو 9000 در صنایع تولیدی و خدماتی کشور دائماً در حال گسترش است.  دریافت اخباری همچون افزایش تعداد سازمان‌هایی که موفق به دریافت گواهینامه انطباق شده‌اند یا شروع فعالیت در کارخانجاتی که حتی در نقاط محروم قرار داشته و با همت دولت و تلاش مدیران، کارشناسان و کارگران ایثارگر تأسیس و به فعالیت اشتغال دارند یا ‎آغاز فعالیت در سازمان های خدماتی، فنی و مهندسی و حتی آموزشی و همچنین استمرار فعالیت در بسیاری از سازمان‌ها و نزدیک شدن یا آماده بودن تعدادی از سازمان‌ها برای انجام ممیزی نهایی، همگی و همگی نویدی است امید بخش در ایجاد یا گسترش فرهنگ ارزش نهادن بر کیفیت در صنایع کشور؛ فرهنگی که عامل بقاء، عامل موفقیت و عامل استمرار موفقیت برای هر سازمان تولیدی یا خدماتی چه در بازارهای داخلی و چه در بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی است. (پورشمس، 1382، ص 1) 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
برای دانلود مشابه و مربوط به ، مهندسی صنایع ،روی همین متن کلیک نمایید.
برای دانلود مشابه و مربوط به مقاله  ، واحد تولیدی ، روی همین متن کلیک نمایید.
ایران مقاله: سایت دانلود مقاله ، تحقیق ، پرورژه و سوالات استخدامی

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۸:۰۷
    Have you ever thought about publishing an e-book or guest authoring on other websites?
    I have a blog centered on the same topics you discuss and would really like to have you share some stories/information. I know my
    viewers would value your work. If you're even remotely interested, feel free
    to send me an email.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >