دانلود ترجمه مقاله از ناپایداری تا ماندگاری در برنامه نویسی شی گرا

دانلود ترجمه مقاله از ناپایداری تا ماندگاری در برنامه نویسی شی گرا
عنوان انگلیسی مقاله: From Transience to Persistence in Object Oriented Programming
عنوان فارسی مقاله: از ناپایداری تا ماندگاری در برنامه نویسی مقصود گرا
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
برنامه های مقصود گرا ( همانند اکثر برنامه ها) با گذشت زمان تغییر کرده و ایده آل می باشد اگر بتوانیم بخش های پایدار برنامه ها را در مراحل اولیه به دست گرفته و سپس نسخه های ناپایدار برنامه را از بخش پایدار آن به دست آوریم. طبق نظر ما، جوامع مقصودگرا در این مسیر از طریق  فعالیت در معماری و طرح های نرم افزاری حرکت می کنند. دستیابی به بخش های پایدار برنامه این امکان را به ما می دهد تا به صورت بهتری یکپارچگی برنامه را در طی سیر تکامل حفظ کنیم. 
معماری نرم افزار
هدف معماری نرم افزار دسترسی به بخش پایدار برنامه و کسب نسخه های ناپایدار با استفاده از بهبود معماری می باشد. تعدادی از زبان های توصیفی معماری در دست ساخت می باشند. آنچه که در مورد بسیاری از زبان های توصیفی معماری معمول می باشد، مفهوم بخش ها و ارتباط بین آن ها می باشد. فعالیت در این حوزه به طور خلاصه در بخش راهمای معماری نشان داده شده است. 
فعایت های انجام شده در بخش شمال شرقی بر روی معماری نرم افزار با استفاده از برنامه نویسی انطباقی (AP) برای دستیابی به این معماری انجام شده است. این دارای چنین مزایایی می باشد که بهبود معماری در بسیاری از موارد می تواند بصورت مکانیزه باشد. برنامه انطباقی تلاش می کند تا بخش پایدار برنامه مقصود گرا را با استفاده از اهداف پیمایشی و مفهومی بدست آورد. این پیمایش ها به طور مختصر مشخص شده و مزایایی را از ساختار برنامه های مقصودگرا بدست می آورد. کار بر روی AP در اصولامه نویسی تطبیقی و پیشرفت های اخیر در تغییر عملکرد مشترک توصیف می گردد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۸:۲۰
    This paragraph offers clear idea designed for the new viewers of blogging, that actually how to do
    running a blog.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >