دانلود پروژه بررسی اصول کار دستگاههای تراکمی تبرید

دانلود پروژه بررسی اصول کار دستگاههای تراکمی تبرید
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسیproduct-1415727621E200
عنوان کامل: پروژه بررسی اصول کار دستگاههای تراکمی تبرید
دسته: تاسیسات ساختمان
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 84
فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
 تمام سیستمهای تبرید تراکمی که جهت ایجاد سرما بکار گرفته می‌شوند از چهار قسمت اصلی تشکیل شده اند. این چهار قسمت عبارت است از کمپرسور – کندانسور – وسیله انبساطی (شیر انبساط یا لوله موئین) اواپراتور. 
عملی که در این چهار قسمت انجام می شود بدین قرار است. کمپرسور وسیله ای می باشد که فشار گاز را در سیستم بالا می برد و این اختلاف فشار بین ورود و خروج گاز کمپرسور باعث حرکت گاز مبرد در داخل سیستم می شود. کندانسور وسیله ای می باشد که گاز خروجی از کمپرسور که دارای دما و فشار بالا می باشد به مایع تبدیل می کند و دمای آنرا کاهش می دهد و وسیله انبساطی بدین صورت عمل می کند که مایع مبرد خروجی از کندانسور را بصورت پودر تبدیل می کند و علت امر شکستن یک مرتبه ای فشار همراه انبساط سریع گاز می باشد، اوپراتور وسیله ای است که پودر حاصل از وسیله انبساطی را بصورت تبخیر کامل و در نتیجه گاز تبدیل می کند. در شکل   گردش ماده مبرد را در یک سیستم تبرید بطور شماتیک نشان می دهد. 
با توجه به شکل گاز حاصل از اواپراتور وارد کمپرسور می شود و بر اثر تراکم فشار آن بالا می رود و مقداری حرارت جذب کرده در نتیجه دما آن حدودی بالا می رود. گاز ورودی به کندانسور که دارای دما و فشار بالا می باشد. با تماس با محیط خنک تر، گرمای خود را پس می دهد و بصورت مایع تحت فشار در می آید. این مایع بطرف شیر انبساط حرکت کرده و در اینجا فشارش شکسته می شود و بصورت پودر در می آید. در شیر انبساط تقریباً گرمای رد و بدل نمی‌شود و فقط گاز منبسط می شود و گاز منبسط شده در اواپراتور تبخیر می شود و گرمایی که باعث تبخیر آن می شود از محیط خود می گیرد. در نتیجه گاز گرم و محیط خنک می شود و سپس دوباره به کمپرسور بر می گردد و سیکل همچنان ادامه پیدا می کند. چگونگی تئوری سیکل تبرید را در شکل  می توان مشاهده کرد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۱:۰۳
    Hello! I could have sworn I've visited this website before but after looking at many of the articles I realized it's new to me.
    Regardless, I'm certainly pleased I found it and I'll be bookmarking it and checking back often!

       Can you increase your height by stretching? در ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۷:۴۶
    This post is truly a fastidious one it helps new the web people, who are
    wishing for blogging.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >