ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی مدل سازی تایید سخت افزاری در زبان برنامه نویسی الکترونیک ، همراه با دانلود رایگان مقاله اصلی انگلیسی

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی مدل سازی تایید سخت افزاری در زبان برنامه نویسی الکترونیک ، همراه با دانلود رایگان مقاله اصلی انگلیسی
عنوان انگلیسی مقاله: Modelling Hardware Verification Concerns Specified in the e Language
عنوان فارسی مقاله: مسائل مرتبط به مدل سازی تایید سخت افزاری درزبان برنامه نویسی الکترونیک.
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
زبان الکترونیک (زبان برنامه نویسی e)  به عنوان زبان اثبات شده سخت افزاری می باشد که به صورت گسترده ای برای مشخص کردن طرح های جریانات الکترونیکی از طریق توسعه و اجرای برنامه، مورد استفاده قرار می گیرد. در سال های اخیر، رشد مستمر این تست ها در فناوری اطلاعات باعث ایجاد مشکلاتی در درک، حفظ و گسترش آن ها شده است. در نتیجه تصمیماتی برای مستند ساختن این تست ها در سطح بالاتر گرفته شده است. بر این اساس، تلاشی را به منظور ایجاد تطبیق با رویکردهای مدلسازی جنبه گرا کنونی، انجام می دهیم. در این مقاله، تجارب خود را در ارتباط با کاربرد این درون مایه/ زبان های برنامه نویسی یکپارچه که به عنوان یک رویکرد جنبه گرا می باشد،در ارائه تست های جنبه گرا که در زبان برنامه نویسی e،  مد نظر قرار می دهیم. مشخص شده است که مفاهیم جنبه گرا که توسط موضوعات/زبان های برنامه نویسی یکپارچه مورد حمایت قرار می گیرند، برای به ارائه زبان برنامه نویسی e به دلیل پویا بودن این زبان و ماهیت زمانی آن، مناسب نمی باشند. بر مبنای چنین تجربیاتی، ما مجموعه ای از شرایطی را مطرح می کنیم که می بایست قبل از رویکردهای طراحی جنبه گرا همانند موضوعات و زبان های برنامه نویسی یکپارچه که دارای قابلیت عرضه سیستم های جنبه گرا در زبان e می باشند، مد نظر قرار می دهیم.
کلیدواژه: تایید سخت افزاری، زبان برنامه نویسی e، مدل سازی جنبه گرا، موضوع/UML.
1. مقدمه
فناوری اطلاعات به ارائه مواد نیمه سانا در ارتباط با تکنولوژی وسایل نقلیه موتوری، ابزارهای الکترونیک صنعتی، ریزتراشه های کوچک و بخش های امنیتی و همچنین برنامه های کاربردی در ارتباطات می پردازد.
این اطلاعات برمبنای حق کپی رایت ACM 2009 می باشد. این نسخه ای از کتاب این محقق می باشد. آن در اینجا به اجازه ACM برای استفاده شما قرار داده شده است و هدف انتشار مجدد آن نمی باشد. نسخه نهایی آن در AOSD 09 در کنفرانس بین المللی ACM در ارتباط با توسعه نرم افزاری جنبه گرا منتشر شده است. 
این محصولات بر مبنای نوع آوری های آنالوگ و سیگنال های ترکیبی، فرکانس رادیویی، و تکنولوژی کنترل توان می باشد. این شرکت در حال حاضر تقریبا 22900 حق ثبت را در این فناوری ها دارا می باشد.
اسپکمن به عنوان یک ابزار تثبیت سخت افزارهای جنبه گرای می باشد که توسط اطلاعات موجود برای تایید طرح های جریانات الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. این فناوری به زبان برنامه نویسی جنبه گرای نوشته شده است که به نام e می باشد. این زبان توسط اینفینئون برای ساخت برنامه ای که باعث ایجاد محرک هایی در درون طرح های سخت افزاری و بررسی فعالیت های خاص می شود، نوشته می شود. پیشرفت مستمر این برنامه ها در سال های اخیراین مسئله را ایجاد کرده است که چگونه می توان به حفظ و استفاده از این کدها با توجه به پیچیدگی های روزافزون آن ها پرداخت. این بررسی ها در پروژه های چند منظوره با توجه به ویژگی های مختلفی که به این پروژه ها اضافه می گردد، مد نظر قرار می گیرند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
برای دانلود ، پروژه ها ، پایان نامه ها ، مقالات ، تحقیقات ، گزارش کار آموزی ها ، به سایت ، ایران مقاله ، مراجعه فرمایید . (www.irmagale.ir)

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۱:۲۵
    I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was curious what
    all is needed to get set up? I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I'm not very internet savvy so I'm not 100% positive. Any recommendations or advice would be greatly appreciated.
    Appreciate it

       manicure در ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۱:۵۶:۳۹
    I'll immediately take hold of your rss as I can't in finding your
    email subscription hyperlink or newsletter service.
    Do you've any? Please permit me realize so that I may subscribe.

    Thanks.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >