دانلود پروژه بررسی و معرفی گرافیـک متحرک ، پایان نامه

دانلود پروژه بررسی و معرفی گرافیـک متحرک ، پایان نامه
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسیproduct-1415727621E200
عنوان کامل: بررسی گرافیـک متحـرک
دسته: هنر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 63
جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید
________________________________________________
بخشی از مقدمه:
طراحی گرافیک چیست؟ 
طراحى گرافیک در واقع اصطلاحى است عام براى حرفه‌اى متشکل از طراحى حروف، تصویرسازی، عکاسى و چاپ به‌منظور ارائه اطلاعات یا آموزش.این اصطلاح را اولین بار ویلیام ادیسون دیگینز در سال ۱۹۲۲ بکار برد.با این همه فقط پس از جنگ جهانى دوم بود که کاربرد آن رایج شد.
ارتباط بصرى در مفهوم وسیع آن تاریخ طولانى مدتى دارد.زمانى که انسان اولیه براى یافتن غذا به شکار مى‌رفت و جاى پاى حیوانى را بر روى گِل مى‌دید، در واقع نوعى نشانهٔ بصرى را مشاهده مى‌کرد.اثر گرافیکى مى‌تواند نشانه باشد، مانند حروف الفبا؛ یا یک نظام نشانه‌اى دیگر را شکل دهد؛ مانند علائم جاده‌ای.علائم گرافیکى در کنار هم تشکیل تصویر مى‌دهد.طراحى گرافیک در یک معنا حرفهٔ انتخاب یا ساخت علائم و آرایش آنها بر یک سطح براى انتقال یک ایده است.گرافیک هنرى است که ترسیم کردن و نگاشتن عناصر اصلى آن‌را تشکیل مى‌دهند.
طراحى گرافیک به مثابهٔ یک تخصص فقط از واسط سدهٔ بیستم مطرح شد.تا آن هنگام شرکت‌ها و مؤسسات تبلیغاتى توسط هنرمندان تجارى اداره مى‌شد.این متخصصین عبارت بودند از: صفحه‌بند؛ حروفچین که عنوان و متن را با تمام جزئیات طرح‌ریزى مى‌کرد؛ تصویرگران که هر نوع آثار ترسیمى از نمودارهاى فنى تا اسکیس‌هاى مُد را تهیه مى‌کردند؛ هنرمندانِ طراح حروف، روتوش‌کاران و دیگرانى که طرح‌هاى نهایى را براى تکثیر آماده مى‌کردند.امروزه طراح گرافیک با مؤسسات و آتلیه‌ها همکارى دارند.آنها نه تنها تبلیغات و آگهى‌ها، بلکه مجلات و روزنامه‌هایى را که این ‌آگهى‌ها در آن چاپ مى‌شوند، طراحى مى‌کنند تا اواخر سده‌ٔ نوزدهم آثار گرافیکى به‌صورت سیاه و سفید بر کاغذ چاپ مى‌شد.طى چندین سده، کارکردهاى اصلى گرافیک اندک تغییرى یافته است و هر طرح ممکن است به چند روش مورد استفاده قرار گیرد.نخستین کارکرد طراحى گرافیک معرفى یا شناسائى است گفتن این‌‌که یک چیز چیست؟ یا متعلق به کجاست؟ مانند علائم ساختمانی، تابلو، برچسب روى بسته‌بندى‌ها و ...کارکرد دوم که در اصطلاح حرفه‌اى ”طراحى اطلاعات“ شناخته مى‌شود، در زمینهٔ اطلاع‌رسانى و آموزش است و رابطهٔ یک چیز را با یک چیز دیگر از نظر جهت، موقعیت و مقیاس مشخص مى‌سازد.مانند نقشه، نمودار.کارکرد سوم که متمایزتر از این دو کارکرد است یعنى نمایش و تبلیغ (پوستر و آگهی) که به قصد جلب‌توجه مخاطب و ماندگار کردن پیام است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       کوسن استثنایی در ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۵:۰۸

    سلام. ازت خواستم بیای کوسن فوق العاده زیبامون که کار دست ایرانیامونه رو ببینی. جنسش مخمله. بیا ببینش اگرم دوست داشتی انلاین سفارش بده طی کمترین زمان برات میفرستمیش :

    http://www.tovama.com/product/793/7/کوسن

    ولی حتما بم سر بزن مطمئنم خوشت میاد.

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۹:۳۰
    Excellent beat ! I would like to apprentice whilst you amend
    your site, how could i subscribe for a weblog site? The
    account helped me a acceptable deal. I had been tiny bit familiar of this your broadcast provided vivid clear concept


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >