پایان نامه ، پروپوزال بررسی رابطه در مورد هوش سازمانی با رضایتمندی مشتریان از دیدگاه کارکنان

پایان نامه ، پروپوزال بررسی رابطه در مورد هوش سازمانی با رضایتمندی مشتریان از دیدگاه کارکنان
پروپوزال - پایان نامه کارشناسی ارشد
عنوان کامل پروپوزال : بررسی رابطه هوش سازمانی با رضایتمندی مشتریان از دیدگاه کارکنان ( مطالعه موردی شعب بانک پارسیان استان مازندران )
عنوان انگلیسی پروپوزال : Investigating the relationship of organizational intelligence with customers satisfaction from the employees perspective ( Case of study Parsian Bank branches in mazandaran province )
دسته: مدیریت
رشته: مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 14
________________________________________________________
بخشی از پروپوزال:
- تعریف مساله و بیان سؤالهای اصلی تحقیق:‌
فناوریهای نوین با سرعتی سرسام آور در حال پیشرفت هستند، به طوری که جوامع به صورت عام و بازار به صورت خاص با شتابی وصف ناپذیر به دنبال ترفندهایی می گردند که بقایشان را در این عرصه آشفته و متلاطم تضمین کنند. سازمانها باید بپذیرند که فلسفه حیاتشان تغییر کرده است و دیگر زنده بودن به معنای رسیدن به وضعیت سوددهی مداوم نمی تواند باشد و باید به دنبال رقابت و ابزار آن باشند، چرا که امروزه کمتر شرکتی در این عرصه به صورت سنتی و به دور از قواعد جدید بازی کسب و کار می کند و برای اینکه بتوان پا به پای رقبا باقی ماند یا شاید بسختی و با مهارت بسیار بتوان یک قدم از آنها پیش گرفت، می بایست به قواعد جدید بازی کاملا مسلط بود تا شاید روزی بتوان خود یک قاعده جدید انگاشت. بنابراین تسلط بر فناوریهای جدیدی مانند هوش سازمانی در کسب و کارها یک الزام وضرورتی اجتناب ناپذیر تلقی می شود. هوش سازمانی یعنی داشتن دانشی فراگیر از تمام عواملی که بر سازمان تأثیر می گذارند. هوش سازمانی به شما کمک می کند تا به نقاط ضعف سازمان خود پی برده و نقاط قوت خود را مستحکم تر کنید. در سازمان شما همه مدیران و تصمیم گیران، دسترسی فوری به همه اطلاعات را خواهند داشت و می توانند از آنها استفاده کنند. سیستم‌های اطلاعات مدیریت تنها در سطح تئوریک رشد کردند و هرگز نتوانستند در عمل پاسخگوی نیاز سازمانها باشند. از طرفی گسترش فناوریهای نوین اطلاعاتی، خدمات و عملکرد سازمانها را متحول کرده و هر روز بر دامنه و عمق این تحولات افزوده است(براتی،1380). در هر سازمان افزون بر منبع عظیم و خلاق انسانی هوشمند، عوامل دیگری نیز در فرایند عملکرد ساز مانها نقشی موثر ایفا می کنند. «کارل آلبرخت» برای موفقیت در یک کسب و کار سازمان به داشتن عامل انسانی هوشمند، تیمهای هوشمند و سازمانهای هوشمند اشاره می‌کند. آلبرخت برای پاسخگویی و جلوگیری از کند ذهنی گروهی، از عنوان هوش سازمانی استفاده می‌‌کند. از سوی دیگر آلبرخت بیان می دارد که وقتی افراد باهوش در  یک سازمان استخدام می شوند، تمایل به کند ذهنی دسته جمعی یا حماقت گروهی پیدا می کنند . هر کدام از این افراد می خواهند رو به بالا تفویض شوند و به سطح ریاست برسند از این رو اغلب به صورت انفرادی عمل می کنند. آلبرخت در مقابل کند ذهنی، از واژه هوش سازمانی استفاده می کند و مدل هوش سازمانی را شامل هفت مولفه زیر می داند:
واژگان کلیدی فارسی: 
هوش سازمانی؛ رضایتمندی مشتری؛ حوزه کسب و کار؛ سیستمهای اطلاعاتی؛ کارمندان دانشی

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
دانلود پروپوزال ، دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد،پروپوزال رضایتمندی مشتریان،پروپوزال هوش سازمانی،پروپوزال حوزه کسب و کار،در مورد حوزه کسب و کار،پروپوزال در مورد،پروپوزال مدیریت،ترجمه پروپوزال ،

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۸:۱۷
    This is my first time pay a visit at here and i am truly happy to
    read everthing at alone place.

       How do you prevent Achilles tendonitis? در ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۴:۰۷
    Good day I am so delighted I found your web site,
    I really found you by accident, while I was browsing on Yahoo for something else, Regardless I am here
    now and would just like to say kudos for a marvelous post and a all round entertaining
    blog (I also love the theme/design), I don't have time to read it all at the minute but I have bookmarked
    it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be
    back to read much more, Please do keep up the awesome job.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >