ترجمه مقاله تحقیقات سرطانی ، و استفاد از فناوری نانو برای نانو دارو (همراه با دانلود رایگان مقاله انگلیسی)

ترجمه مقاله تحقیقات سرطانی ، و استفاد از فناوری نانو برای نانو دارو (همراه با دانلود رایگان مقاله انگلیسی)
عنوان ترجمه مقاله فارسی: از فناوری نانو برای نانو دارو : برنامه های کاربردی برای تحقیقات سرطانی.
عنوان مقاله انگلیسی اصلی : From Nanotechnology to Nanomedicine: Applications to Cancer Research
دسته ، رشته: پزشکی

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
پیشرفت های علمی به میزان قابل توجهی روش های طبی را با ارائه عینی و کمیتی برای کاوش بدن انسان و بیماری ها تقویت کرده است. این فن آوری های نوین بتازگی بهبود عمیقی بر تشخیص بیماری، تصویربرداری، درمان و پیگیری بیماران داشته است . محدودیت های تجزیه و تحلیلی امروز در سطح مقیاس نانو (یک میلیاردم متر) یک کاوش دقیق در سطح DNA، RNA، پروتئین ها و متابولیتهایی توانمند می سازد که در واقع نانو اشیاء هستند. هدف از این بررسی ترجمه در یکپارچه سازی برخی از پیشرفت های اخیر از میکرو و نانو فن آوری با پتانسیل بالا برای بهبود روش انکولوژی روزانه میباشد .
کلیدواژه: نانو دارو، سلول های تومور رایج، ذرات نانو، تاثیر ERP
مقدمه:
فناوری نانو  توسط فیزیکدان و برنده جایزه نوبل، ریچارد فاینمن در سخنرانی نیمه نهایی خود در سال 1959پیش بینی شد "مقدار زیادی اتاق در انتها وجود دارد  ". که  دانشمندان  را با ابزار جدید برای تحقیق و تفحص از اشیاء در محدوده معمول، اما نه منحصرا-1 نانومتر تا 100 نانومتر مجهز ساخت : به عنوان مثال مقیاس معمولی از مولکول های مرتبط بیولوژیکی مانند پروتئین ها، آنزیم ها، گیرنده ها، هموگلوبین و آنتی بادی ها میباشد  . فناوری نانو، که در سال 1974 ابداع شده، اشاره به مدیریت و  یا مهندسی نانو اشیاء در مقیاس مولکویل دارد ، و حداقل 2 ویژگی جالب را برای  روش موجود به ارمغان می آورد. مواد مصنوعی در مقیاس نانو ذاتا کوچک، با حداقل یک بعد در 1 محدوده 100nm هستند به طوری که می توانند موانع بیولوژیکی از جمله سد خونی مغزی، انتقال خارج از دیواره های رگ های خون و یا غشای سلولی توسط مکانیسم های مختلف جذب عبور کنند . بنابراین می توانند با پنل گسترده ای از نهادهای بیولوژیکی (به عنوان مثال از پروتئین به سلول) تداخل کنند. همچنین، نانو اشیاء خواص قابل تنظیم فیزیکی (برای مثال: الکتریکی، مغناطیسی، نوری، مکانیکی)، شیمیایی (به عنوان مثال: واکنش، نقطه ذوب) و یا خواص بیولوژیکی را نشان میدهند  که به طرز چشمگیری متفاوت از مواد مشابه در اشکال با مقیاس بزرگتر با توجه به اصلاح مکانیک کوانتومی خواص هستند: بسته به نوع کاربردها ، نانو اشیاء می تواند اشکال مختلف (نانوکره های ، نانو سیم ها، نانو تیوپ، سیم نانو به عنوان مثال) و مواد (به عنوان مثال: سیلیس، طلا، نیمه هادی ها، اکسید آهن، چربی یا پلیمری) باشد که می تواند توخالی، متخلخل و یا جامد باشد . این ویژگی ها  باعث میشوند نانو اشیاء دارای  تعامل بالا و قابلیت انتقال هستند ، و آنها را ابزاری جذاب برای طراحی بیوسنسورها ، عوامل کنتراست تصویربرداری و یا حامل های درمانی ساخت . برای سرعت بخشیدن به جنگ  بر علیه سرطان که در سال 1971 توسط رئیس جمهور ریچارد نیکسون اعلام شد ، موسسه ملی سرطان (اتحاد تکنولوژی نانو در سرطان )(http://nano.cancer.gov) در سال 2004 راه اندازی شد. یافته های عظیمی به توسعه و بهبود فن آوری های نوین نانو به منظور کاهش مرگ و میر ناشی از سرطان پس از آن اختصاص داده شده است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
دانلود مقاله ترجمه شده در مورد، مقاله پزشکی در مورد، پزشکی ، ترجمه مقاله تحقیقات سرطانی،مقاله نانوکره های ،مقاله نانو سیم ها،ترجمه مقال نانو تیوپ،مقاله سیم نانو

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۵:۲۱
    Can I simply say what a relief to discover someone that
    genuinely understands what they're discussing over the internet.
    You actually realize how to bring an issue to light and make it important.
    More people need to check this out and understand this side of your story.
    I can't believe you aren't more popular since you certainly possess the gift.

       What do you do for Achilles tendonitis? در ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۵:۲۰
    Hey! This post couldn't be written any better! Reading through this post reminds me of my
    old room mate! He always kept chatting about this. I will forward this article to him.
    Fairly certain he will have a good read. Thanks for sharing!


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >