ترجمه مقاله امکانات ارتباطی برای سیستم های پردازشگر تراکنش های توزیعی

ترجمه مقاله امکانات ارتباطی برای سیستم های پردازشگر تراکنش های توزیعی
عنوان فارسی مقاله: امکانات ارتباطی برای سیستم های پردازشگر تراکنش های توزیعی. 
عنوان انگلیسی مقاله: Communication Facilities for Distributed Transaction-Processing Systems
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
سیستم های پردازشگر تراکنش های توزیعی بایستی وظایفی نظیر همزمانی، بازیابی، و همتاسازی را مدیریت نمایند. یک روش برای بالا بردن کارایی و اعتبار آنها، افزایش پیمانه ای بودن نرم افزار است که بدین معناست که اجزای مجزا باید در فضاهای آدرس جداگانه اجرا شوند تا اینکه تفکیک سخت افزاری امکانپذیر شود. این ساختار مزایایی پدید می آورد ولی نیاز به خدمات ارتباطی پردازش داخلی (IPC) موثر دارد.
ما در تحقیق مان ، که در دانشگاه پوردو  انجام شد، جهت پشتیبانی از ارتباطات موثر در معماری های قراردادی نظیر حافظه مجازی، ماشین های تک پردازشگر بدون هیچگونه پشتیبانی خاص سخت افزار  IPC، مکانیزم ها و الگوهایی را بررسی نموده ایم. ( برخی از کامپیوترهای بزرگ، دستیار سخت افزاری دارند که می توان بطور همزمان به بیش از یک فضای نشانی دسترسی داشت.)
ما طراحی های ارتباطی در زمینه ی سیستم Raid ، یک سیستم پایگاه داده ی توزیعی قدرتمند و وفق پذیر برای پردازش واکنش ها را بررسی نموده ایم. سیستم Raid در پوردو بر روی ایستگاه های کاری سان طبق سیستم عامل یونیکس در یک شبکه ی ناحیه محلی توسعه یافت.
در Raid ، هر جزء منطقی اصلی بعنوان یک سرور اجرا می شود که فرایندی در یک فضای نشانی جداگانه می باشد. سرورها از طریق یک زیرسیستم ارتباطی سطح بالا با سایر فرایندها تعامل دارند. درحال حاضر، Raid دارای شش سرور برای مدیریت واکنش ها می باشد: میانجی کمکی (UI)، گرداننده ی حرکت (AD)، مدیر دستیابی (AM)، کنترل کننده ظرفیت اتمی (AC)، کنترل کننده همزمانی (CC)، کنترل کننده ی همتاسازی (RC). یک سرور جداگانه، oracle،  سرویس نام سطح بالا را ارئه می دهد.
نرم افزار ارتباطی Raid ،که Raidcomm نامیده می شود، به سبب دانشی که ما از طریق سایر سیستم ها و تجربیات خودمان کسب نموده ایم، توسعه یافته است که در بخش های بعدی خلاصه می شوند. نسخه ی اول، Raidcomm V.l، در سال 1986 گسترش یافت. با استفاده از UDP/IP (پروتکل نمودار داده ها ی کاربر/ پروتکل اینترنت)، بر روی دستگاه IPC مبتنی بر سوکت SunOS اجرا می گردد، و یک میانجی مکان یابی مستقل و تمیزی را بین سرورها بوجود می آورد. بمنظور تعیین واسط های سرور برحسب ساختارهای داده ی قراردادی، ما از استاندارد نمایش داده های خارجی، XDR ، استفاده نمودیم. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
دانلود مقاله فناوری و اطلاعات،دانلود مقالات ترجمه شده در مور کامپیوتر،وظایفی نظیر همزمانی،توزیعی قدرتمند ،سیستم Raid ،امکانات ارتباطی ،دستیابی (AM)،ارتباطی Raid
مقاله Raidcomm ،مقاله ترجمه شده،

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۰:۱۵
    My brother suggested I might like this website.
    He was totally right. This post actually made my day. You
    cann't imagine just how much time I had spent for this info!

    Thanks!


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >