دانلود ترجمه مقاله تاثیر سیستم تحریک و برنامه ریزی و مطالعات سیستم بر میراسازی رله حالت جامد و مقاله اصلی

دانلود ترجمه مقاله تاثیر سیستم تحریک و برنامه ریزی و مطالعات سیستم بر میراسازی رله حالت جامد و مقاله اصلی
عنوان انگلیسی مقاله: Effect of Exciter and PSS on SSR Damping
عنوان فارسی مقاله: تاثیر سیستم تحریک و برنامه ریزی و مطالعات سیستم بر میراسازی رله حالت جامد.
دسته: برق

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این پژوهش تاثیر سیستم تحریک و پایدارساز سیستم قدرت  بر میراسازی نوسانات زیرسنکرون مورد ارزیابی قرار‌می‌گیرد. سیستم مورد بررسی از یک سیستم تک ماشینه متصل به باس محدود تشکیل شده و ضریب میراسازی منفی به عنوان معیاری برای بررسی نوسانات زیرسنکرون انتخاب شده‌است. بدین منظور ابتدا مختصرا به سیستم‌های تحریک ac و ST پرداخته و به ساختار هریک اشاره می‌شود. سپس سیستم مورد بررسی معرفی و پارامترهای آن ذکر می‌شود. در قسمت بعد به شبیه‌سازی برای سه نوع سیستم تحریک IEEE،AC1,AC2و,ST1 در غیاب و حضور پایدارساز سیستم قدرت انجام می‌شود و ورودی‌های خطای فرکانس و توان الکتریکی به آن اعمال و نتایج شبیه‌سازی مقایسه می‌شوند. در نهایت به عنوان  پیشنهاد برای بهبود عملکرد سیستم قدرت با پایدارساز سیستم قدرت با ورودی خطای فرکانس، ساختار PSS4B ارائه و نتایج شبیه‌سازی به عنوان تاییدی بر این موضوع استخراج می‌شود.
مقدمه:
آن‌چه روشن است این است که یک سیستم تحریک با پاسخ سریع در بالا بردن گشتاور سنکرون کننده نقش بسزایی دارد اما ممکن است سبب ایجاد میراسازی منفی گردد. نوسانات زیرسنکرون همواره مساله‌ای اساسی در سیستم قدرت بوده و و همواره مطالعات زیادی را به خود اختصاص داده‌است.تعداد زیادی از مقالات کنترل تحریک،از PSS به‌عنوان ابزاری برای میراسازی نوسانات زیر سنکرون،استفاده نموده‌است.اما کمتر از نقش سیستم‌های تحریک صحبتی به میان آمده است. . 3نوع گروه بندی اصلی برای سیستم تحریک وجود دارد:
1-سیستم تحریک استاتیک منبع پتانسیل.در این نوع، زمان پاسخ ولتاژ تحریک بسیار کوتاه است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
کلید : سه نوع سیستم تحریک IEEE،AC1 , AC2و , ST1 ، ساختار PSS4B ، سیستم پارامترها ، سیستم تک ماشینه ، خطای فرکانس و توان الکتریکی ، PSS ، ترجمه سیستم تحریک ، مقاله ترجمه رشته برق ، مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی برق
  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >