دانلود ترجمه مقاله نظارت کنترل کننده مبتنی بر UPFC در نوسانات فرکانس قدرت و مقاله اصلی

دانلود ترجمه مقاله نظارت کنترل کننده مبتنی بر UPFC در نوسانات فرکانس قدرت و مقاله اصلی
عنوان انگلیسی مقاله: FUZZY BASED UPFC CONTROL FOR POWER FREQUENCY OSCILLATIONS
عنوان فارسی مقاله: نظارت کنترل کننده یکپارچه پخش توان مبتنی بر فازی برای نوسانات فرکانسی توان.
دسته: برق

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
 این مقاله بهینه سازی و هماهنگی کنترل کننده میرایی ادوات FACTS متداول (به عنوان مثال کنترل کننده جریان توان پیوسته) در سیستم قدرت چند ماشینه را ارائه می کند. طراحی این کنترل کننده بر پایه  تجزیه و تحلیل در حوزه زمان است و با استفاده از کنترل کننده های متداول دیگر (PSS و (FUZZY برای میرایی نوسانات توان (بین ناحیه ای) الکترومکانیکی فرکانس پایین پیاده سازی شده است. برای اولین بار به روش طراحی دقیق کنترل کنندهUPFC  پرداخته شده است. در مرحله اول، پارامترهای کنترل کننده جریان توان پیوسته بهینه شده اند، و سپس PSS  و کنترل کننده منطق فازی ترکیبی برای  هماهنگی با ادوات FACTS ارائه شده است. شبیه سازی های دیجیتال به منظور بررسی امکان پذیر بودن طرح کنترل پیشنهادی انجام شده اند. شبیه سازی بر روی سیستم قدرت چند ماشینه  IEEE با 12 باس انجام شده  و نتایج نشان می دهد که روش میرایی پیشنهادی قابل پیاده سازی است و سیستم فازی مبتنی برUPFC  از دیگر کنترل کننده های متداول عملکرد رضایت بخش ارائه می کند و اهداف طراحی تحقق می یابد. 
کلیدواژه: کنترل کننده جریان توان ، PSS، منطق فازی ترکیبی، میرایی و پایداری. 
I.مقدمه:
با مهم تر شدن کنترل جریان توان در طول خط انتقال و در نتیجه برای پاسخگویی به نیازهای  انتقال توان، انواع مختلف ادوات FACTS مانند جبرانساز استاتیک (STATCOM)، کنترل کننده جریان توان پیوسته (UPFC)، جبرانساز استاتیک کنترل شده تریستوری (TCSC)، و غیره برای نشان دادن اثر خود در بهبود ولتاژ و پایداری زاویه و کاهش نوسانات الکترو میکانیکی در سیستم های قدرت به هم پیوسته.  مورد مطالعه قرار گرفته اند.  در چندین ادوات  FACTS مورد مطالعه برای پایداری سیستم قدرت، STATCOM و UPFC عملکرد قابل توجهی در میرایی چند مدل نوسانات فرکانس پایین در سیستم های قدرت به هم پیوسته ارائه می کنند. .  افزایش مبادلات توان آب و برق  بیش از یک  شبکه ثابت ، حتی تحت شرایط عملیاتی نامی نوسانات بین ناحیه ای به احتمال زیاد اتفاق می افتد.  برای سال های زیادی از پایدار کننده های سیستم قدرت  (PSSs)  یکی از رایج ترین کنترل های معمول  برای میرا کردن نوسانات و برای جبران میرایی منفی تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک استفاده شده است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
کلید : ترجمه نوسانات فرکانسی توان ، ترجمه مقاله برق در مورد ، تریستوری TCSC ، ترجمه پایداری سیستم قدرت ، نوسانات الکترو میکانیکی ، فرکانس پایین ،
ترجمه کنترل کننده جریان توان ، ترجمه PSS، ترجمه منطق فازی ترکیبی، مقاله میرایی و پایداری.
  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >