دانلود گزارش کارآموزی بررسی عملکرد سیستم حسابداری شرکت آب و فاضلاب

دانلود گزارش کارآموزی بررسی عملکرد سیستم حسابداری شرکت آب و فاضلاب
عنوان کارآموزی: طراحی صفحات وب
محل کارآموزی: شرکت آب و فاضلاب شهرستان خمین
دسته: کارشناسی نرم افزار
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 48
فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب این کارآموزی اینجا کلیک نمایید
________________________________________________________
بخشی از گزارش:
آب و فاضلاب شرکتی سهامی و خاص است. متشکل از ارگان های دولتی و خود دولت مثل صدا و سیما- شهرداری و سهامداران آب و فاضلاب کل کشور هستند.
شرکتی خدماتی است و فعالیت آن ارائه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به همه ی جامعه شان می باشد. سیستم حسابداری آب و فاضلاب به روش تعدیل شده عمل میکند و کلیه ی فعالیت های آن در سه قالب:
تولید، فروش و اداری جمع بندی می شود.
تولید یعنی اینکه کلیه ی خدماتی که جهت تولید آب شرب انجام می شود. تولید آب یا بالا کشیدن آب از چاه و انتقال آن به مخازن و نگه داری آن در مخازن و عملیات کلرزنی و انتقال آن به داخل شهر و توزیع بین مشترکین از جمله عملیات واحد تولید می باشد. از فعالیت فروش می توان ارائه ی خدمات مشترکین نصب کنتور آب و صدور صورت حساب می توان نام برد. و واحد اداری: نظارت، هماهنگی و مدیریت فعالیت واحد تولید و فروش به عهده سیستم اداری می باشد از جمله امور مالی که حاوی فعالیت های مالی و پشتی بانی توسط این امور انجام می شود که ما با توجه به اقتضای رشته به فعالیت حسابداری در آب و فاضلاب می پردازیم.
حسابداری این شرکت حسابداری مالی می باشد. هدف از ایجاد آب و فاضلاب با توجه به اینکه بهره وری بسیار پایین و در صورتیکه از نظر ثروت کشور ثروتمندی هستیم برای اینکه هزینه ها را کاهش دهند و با کاهش هزینه قیمت واقعی هزینه تولیدی را محاسبه کنند و بهره وری را بالا ببرند. تنها ایراد آنها انحصاری بودن آن است.
در این شرکتها دو سری درآمد و دو سری هزینه داریم. درآمدها و هزینه های جاری که در سود و زیان لحاظ می شود. درآمدهای جاری مثل آب ها و هزینه جاری مثل حقوق و دستمزد، ابزار و لوازم مصرفی، هزینه پذیرایی، هزینه فرهنگی.
در شرکت آب و فاضلاب سعی بر این است که طوری حرکت کنند چون با زیان مواجه هستیم هدف اینست که حداقل در نقطه سر به سر حرکت کند ضمن اینکه هدف سودآوری نسبت بلکه ارائه خدمات بهتر به مشترکین در نقطه سر به سر با قیمت تمام شده ای که بتواند پوشش داده شود.
درآمد سرمایه مثل انشعاب و هزینه های مصرفی مثل تاسیسات، تامین آب، وسائط نقلیه، اثاثه و ... یکی از شاخصها این است که در سود و زیان، زیان نداشته باشیم و در سرمایه گذاری(منابع و مصارف) کاهش سرمایه گذاری نداشته باشیم.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
کلید : عملیات واحد تولید ، شرکت حسابداری مالی  ، حقوق و دستمزد ، هماهنگی و مدیریت ، سود و زیان لحاظ ، منابع مصارف ، فعالیت فروش ، دانلود گزارش کارآموزی در رشته
 کارشناسی نرم افزار ، کارآموزی ، کارآموزی در شهرستان خمین ،

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۶:۲۸
    Fantastic blog you have here but I was curious if you knew of any user discussion forums that
    cover the same topics discussed in this article?
    I'd really like to be a part of online community where I can get advice from other experienced individuals that share the same interest.
    If you have any recommendations, please let me know.
    Kudos!


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >