دانلود ترجمه مقاله با عنوان نانو ذرات نیکل مورد حمایت در ام او اف 5

دانلود ترجمه مقاله با عنوان نانو ذرات نیکل مورد حمایت در ام او اف 5
برای دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک کنید.
عنوان انگلیسی مقاله: Nickel nanoparticles supported on MOF-5: Synthesis and catalytic hydrogenation properties
عنوان فارسی مقاله: نانو ذرات نیکل مورد حمایت در ام او اف 5: سنتز و خواص هیدروژنه کاتالیستی.
دسته: شیمی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
نانوذرات نیکل (2-6 نانومتر) با موفقیت در MOF-5 (Zn4O (BDC) 3، BDC = 1،4- بنزن دی کربوکسیلات  توسط یک استراتژی آسان مرطوب اشباع به منظور آماده سازی نیکل @ MOF-5 به کارگیری شده نیکل (acac) 2 (acac = acetylacetonate) به عنوان پیشرو در حلال اتانول مطلق به علت حساسیت به رطوبت MOF-5  رسوب میشوند .نیکل @ MOF-5 بخوبی فعالیت کاتالیزوری را برای هیدروژن دار کردن C = C با استفاده از باند کروتونالدهید به عنوان مولکول کاوشگر تحت شرایط واکنش خفیف (تبدیل> 90.0٪، گزینش> 98.0٪، 2.0 مگاپاسکال، 100 ° C، 40 دقیقه )  به نمایش گذاشته است . علاوه بر این، این کاتالیزور می تواند مجدد مورد استفاده قرارگیرد  و ساختار چارچوب MOF-5 هنوز هم حفظ شده است. بنابراین، MOF-5 وعده انتخاب جدیدی را برای حمایت از کاتالیزور هیدروژنه میدهد .
کلیدواژه: استراتژی اشباع رطوبت، Ni@MOF-5، کروتونالدهید، هیدروژن دهی
مقدمه :
در سال های اخیر، چارچوب های فلز آلی (MOFs) توجه قابل ملاحظه ای را در زمینه تجزیه بخاطر مناطق سطح بزرگ خاص و تخلخل بالا بی نظیر شان جلب میکنند  که تا کنون توسط دیگر مواد سنتی جلب نشده است . با توجه به پایداری گرمایی پایین شان  (200-500 C °)  MOFs  می تواند برای واکنش هایی بکار رود که نیاز به شرایط خفیف، متوسط، و شدیدی مانند تراکم knoevenagel، cyanosilylation آلدهید، اکسیداسیون الفین، تبادل استری و غیره دارند . با وجود بسیاری از دستاوردهای هیجان انگیز که به تازگی ساخته شده اند ، این منطقه از MOF مبتنی بر تجزیه است که هنوز در مراحل ابتدایی است. یکی از بنیان های  MOFs  ، MOF-5 (Zn4O (BDC) 3) با مساحت سطح BET از 260 M2 / G به 4400 M2 / G به روش مصنوعی و پایداری حرارتی خوب تا 400 ° C میباشد.

جهت دانلود ترجمه کامل مقاله  اینجا کلیک نمایید.
برای راهنمایی و طریقه خرید مقاله اینجا کلیک نمایید.
کلید : درمورد استراتژی اشباع رطوبت، درمورد Ni@MOF-5، درباره کروتونالدهید ، مقاله ترجمه شده رشته شیمی درمورد هیدروژن دهی ، رسوب ، حساسیت ، مگاپاسکال ، فلز آلی  ، سنتی

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۳:۲۵
    Hi there colleagues, how is all, and what you want to say about this article, in my view its
    in fact amazing in favor of me.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >