دانلود ترجمه مقاله با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازار یابی

دانلود ترجمه مقاله با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازار یابی
برای دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ترجمه این مقاله کلیک یا به قسمت زیر( بیشتر بخوانید ) مراجعه فرمایید.
عنوان ترجمه فارسی مقاله: مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی.
عنوان اصلی انگلیسی مقاله: Customer relation ship Management = CRM and 4 P’s.
دسته: مدیریت - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12

 

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز،مدیریت ارتباط با مشتری می تواند بعنوان راه حل نهایی هم برای مشتری و هم برای سازمان مطرح شود.
در مدیریت ارتباط با مشتری،مشتریان را بعنوان اجزاء خارجی در نظر نمی گیرند بلکه آن ها را بعنوان عضو داخلی تجارت در نظر گرفته و هدف ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با آن ها می باشد . بنابراین تماس زیاد با مشتری ، تعهد و ارائه خدمت از خصیصه های ضروری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد .
مدیریت ارتباط با مشتری یک پروسه ی مداوم شناسایی و خلق ارزش جدید با هر مشتری و سپس به اشتراک گذاشتن منفعت حاصل از آن در سراسر عمر شرکت است . این موضوع نیازمند ادراک ، تمرکز و مدیریت بر همکاری مداوم میان تولید کننده و مشتری انتخاب شده ، برای خلق دو جانبه ی ارزش و به اشتراک گذاشتن آن از طریق وابستگی و تنظیمات سازمانی است .
کارشناسان بازاریابی اظهار داشته اند که ( بخش بندی ، هدف گیری بازار و جایگاه یابی در بازار ) بخش های بازاریابی استراتژیک هستند و چهار عنصر بازاریابی ( قیمت ، محصول ، توزیع ، ترفیع ) بخش های بازاریابی تاکتیکی می باشند . عناصر آمیخته بازاریابی یک اختصار و ساده سازی بوده و این رویکرد تبادلی ( تجاری ) ، برای مدیریت ارتباط با مشتری کافی نیست .
در مدیریت ارتباط با مشتری علاوه بر چهار عنصر ذکر شده در بازاریابی ، چهار عنصر دیگر به نام های ارتباطات ، حفظ ، مراحعه ، بهبود و همچنین تکنو لوژی را به آن اضافه می کنیم .

جهت دانلودترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید
جهت راهنمایی و طریقه خرید ترجمه مقاله اینجا کلیک نمایید.

کلید : مداوم شناسایی ، بازار ، ترجمه مقاله بازار یابی ، دانلود ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی ، دانلود مقاله انگلیسی مدیریت - بازاریابی همراه با ترجمه فارسی ، تکنو لوژی ، www.20file.vcp.ir

3 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۸:۳۹
    Hello there! This is kind of off topic but I need some help from an established blog.
    Is it hard to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure
    things out pretty quick. I'm thinking about creating my own but I'm not sure where to begin.
    Do you have any ideas or suggestions? Cheers

       Annmarie در ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۳:۴۲:۱۳
    I drop a comment whenever I especially enjoy a
    post on a website or I have something to contribute to
    the conversation. It is a result of the fire communicated in the article I browsed.
    And after this post دانلود ترجمه مقاله با عنوان مدیریت ارتباط با
    مشتری و چهار عنصر بازار یابی.
    I was moved enough to create a thought ;
    -) I do have a couple of questions for you if you usually
    do not mind. Could it be only me or do some of the comments appear as if they are written by brain dead visitors?

    :-P And, if you are posting on additional social sites, I'd like to keep up with everything new you have to post.
    Could you list every one of your social pages like your Facebook page, t

       What is leg length discrepancy? در ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۴۰:۴۹
    You really make it seem so easy with your presentation but I find this
    matter to be really something that I think I would never understand.
    It seems too complicated and very broad for me.
    I am looking forward for your next post, I will
    try to get the hang of it!


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >