دانلود ترجمه مقاله با عنوان روش‌های جدید در عقیده کاوی و تحلیل احساسات

دانلود ترجمه مقاله با عنوان روش‌های جدید در عقیده کاوی و تحلیل احساسات
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی New Avenues in Opinion Mining and Sentiment Analysis مقاله اینجا کلیک نمایید.
جهت دانلود ترجمه مقاله روش‌های جدید در عقیده کاوی و تحلیل احساسات (کلیک ) یا به قسمت ( بیشتر بخوانید ) مراجعه فرمایید.
عنوان اصلی انگلیسی مقاله: New Avenues in Opinion Mining and Sentiment Analysis
عنوان ترجمه فارسی مقاله: روش‌های جدید در عقیده کاوی و تحلیل احساسات.
دسته: روانشناسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
عقاید دیگران در موقع تصمیم‌گیری یا انتخاب یک گزینه از میان چندین گزینه می‌تواند بسیار حیاتی باشد. وقتی این گزینه‌ها حاوی منابع ارزشمند باشند (برای مثال صرف زمان و هزینه برای خرید محصولات یا سرویس‌ها)، مردم اغلب به تجربیات قبلی خود تکیه می‌کنند. قبلاً منابع مهم اطلاعاتی، دوستان و مجلات و وبسایت‌های تخصصی بودند. حالا وب‌ اجتماعی ابزار جدیدی برای ساخت و به اشتراک‌گذاری ایده‌ها با افراد متصل به شبکه‌ی جهانی وب فراهم می‌کنند. انجمن‌ها، بلاگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های اشتراک محتوا به مردم در اشتراک‌گذاری اطلاعات مفید کمک می‌کند. این اطلاعات ساختیافته نیستند اما بخاطر اینکه برای مصارف انسانی تولید شده‌اند، قابل پردازش توسط ماشین نیستند. دریافت عقاید عمومی درباره‌ی رویدادهای اجتماعی، فعالیت‌های بازاریابی و اولویت‌های محصول، علاقه‌ی جوامع علمی و جهان تجارت را به خود جلب کرده است. زمینه‌های ادغام شده‌ی حاصل عقیده کاوی و تحلیل احساسات است. با وجود اینکه این دو عبارت معمولاً به جای یکدیگر استفاده می‌شوند عقیده کاوی و تحلیل احساسات به ترتیب روی تشخیص تمایلات و درک احساسات تمرکز دارند. به دلیل اینکه شناسایی احساسات برای تشخیص تمایلات استفاده می‌شود با این حال دو زمینه معمولاً زیر یک چتر ترکیب می‌شوند و حتی به عنوان هم معنی از آن‌ها یاد می‌شود. هر دو از تکنیک‌های داده کاوی و پردازش زبان طبیعی (NLP) برای کشف، بازیابی و استفاده از اطلاعات و عقاید در شبکه‌ی جهانی وب استفاده می‌کنند. 
احساس و عقیده کاوی از زبان طبیعی، چالش برانگیز است زیرا نیاز به درک عمیقی از قوانین آشکار و ضمنی، منظم و نامنظم و نحوی و معنایی زبان دارد. تحقیقات تحلیل احساسات با مشکلات حل‌ نشده‌ی NLP دست و پنجه نرم می‌کند: وضوح هم ارجاعی، کنترل نفی، وضوح تکرار و وضوح حساس به کلمه. عقیده کاوی یک مسئله‌ی بسیار محدود NLP است زیرا سیستم فقط نیاز به درک احساسات مثبت و منفی از هر جمله و موجودیت‌ها و موضوعات مقصد دارد. بنابراین تحلیل احساسات یک فرصت برای محققان NLP است تا پیشرفت در همه‌ی زمینه‌های NLP و تأثیر عملی را ملموس‌تر کنند.

جهت دانلود ترجمه مقاله روش‌های جدید در عقیده کاوی و تحلیل احساسات و ...اینجا کلیک نمایید.
جهت راهنمایی و طریقه خرید ترجمه مقاله اینجا کلیک نمایید.
کلید : دانلود مقاله ترجمه درمورد روانشناسی ، مقاله رشته روانشناسی ، مقاله رایگان انگلیسی راونشناسی ، دانلود رایگان مقاله انگلیسی درمورد New Avenues in Opinion Mining and Sentiment Analysis ، عقاید ، احساسات ، زبان طبیعی NLP ،

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۴:۵۶
    This page truly has all of the information I wanted about
    this subject and didn't know who to ask.

       didacticgrandeu89.jimdo.com در ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۵:۲۳:۴۰
    Hello i am kavin, its my first time to commenting anyplace, when i
    read this post i thought i could also create comment due to this
    sensible post.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >