دانلود ترجمه مقاله با عنوان ریسک‌های تشخیص داده شده و انتخاب‌ها در تصمیم‌های کارآفرینانه

دانلود ترجمه مقاله با عنوان ریسک‌های تشخیص داده شده و انتخاب‌ها در تصمیم‌های کارآفرینانه
 
دانلود رایگان مقاله انگلیسی درمورد NEW VENTURE DECISIONS
 
دانلود ترجمه مقاله درمورد ریسک‌های تشخیص ...
 
عنوان ترجمه فارسی مقاله: ریسک‌های تشخیص داده شده و انتخاب‌ها در تصمیم‌های کارآفرینانه بنگاه های جدید.
عنوان اصلی انگلیسی مقاله: PERCEIVED RISKS AND CHOICES IN ENTREPRENEURS’ NEW VENTURE DECISIONS
دسته: مدیریت - کارآفرینی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اگر چه ریسک نقشی اساسی در اغلب تصمیم‌گیری‌های کارآفرینانه بازی می‌کند، تحقیقات علمی کمی به عمل آمده است که صراحتأ شرح داده باشد که چقدر اجزای ریسک، درک ریسک و تمایل طبیعی کارآفرینان به پذیرش ریسک، بر انتخاب میان تصمیمات بالقوه کارآفرینانه می‌گذارد. در این مطالعه علمی از گروه نمونه‌ای از کارآفرینان شرکت های تند رشد آمریکایی خواسته شد که بین تعدادی تصمیم مخاطره‌آمیز فرضی انتخابهایی انجام دهند. نتایج نشان داد که اینگونه انتخاب‌ها تحت تأثیر ریسک‌هایی که به طور ذاتی در هر تصمیم جدید وجود دارد و نیز همانطور که در الگوی نتایج پیش‌بینی‌ شده برای هر تصمیم هم آورده شده است تحت تأثیر درک متفاوت کارآفرینان از این ریسک‌ها و تفاوت در تمایل آنها به پذیرش ریسک، صورت می‌پذیرند.
هدف نمونه ما از کارآفرینان این بود که تصمیماتی که دارای سطح بالایی از «تغییرپذیری» در الگوی نتایج پیش‌بینی شده‌شان هستند انتخاب نشود. این اجتناب از «تغییرپذیری» در نتایج این را نشان می‌دهد که تحلیل حساسیت که معمولأ برای شرح دادن جذابیت تصمیمات جدید تجویز می‌شود، می‌تواند در ذات ریسک پذیری باشد و می‌تواند سرمایه‌گذاران بالقوه را از سرمایه‌گذاری در شرکت‌های آنان بازدارد. رویکردهای جدید برای ارزیابی و ارائه ریسک بنگاه جدید، به غیر از رویکرد سنتی بهترین حالت/ حالت مورد انتظار/ بدترین حالت ، می‌توانند به همان اندازه که از طریق تحقیق بازار از میزان احتمال پذیرش بازار از کالا یا خدمت جدید بنگاه می‌توان آگاهی یافت، مورد توصیه قرار گیرند.
همچنین تأثیری از تفاوت در تمایل ریسک میان کارآفرینان بر انتخاب‌های جدید پرمخاطره آمیزشان یافتیم. این تأثیر این مطلب را ارائه می‌دهد که نه تنها کارآفرینان باید در برابر اعمال هر نوع تعصب در تصمیمات پرمخاطره جدیدشان محتاط باشند، بلکه سرمایه گذارانی که از این پس وارد بازار می‌شوند نیز باید میزان تمایل کارآفرینان به ریسک پذیری را هنگام تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری کاملأ مورد توجه قرار دهند.
سرانجام اینکه، در حالیکه نمونه ما از کارآفرینان تمایل به گریز از سطوح بالای تغییرپذیری در انتخاب‌های جدیدشان دارند، آنها به پذیرش درجه قابل ملاحظه‌ای از خطر، یا بدترین نتیجه ممکن حاصل از تصمیم‌ جدید، اشتیاق دارند که شاید این خطر پذیری ناشی از سودهای چشمگیر بالقوه باشد

جهت دانلود ترجمه ریسک‌های تشخیص داده شده و... اینجا کلیک نمایید
جهت راهنمایی و طریقه خرید ترجمه مقاله اینجا کلیک نمایید.
کلید : ترجمه مقاله رشته مدیریت ، مقاله ترجمه شده درمورد کارآفرینی ، تحقیق بازار

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۴:۰۷
    Today, while I was at work, my sister stole my iPad and tested to see if it
    can survive a 25 foot drop, just so she can be a youtube sensation.
    My apple ipad is now destroyed and she has 83 views. I know this is entirely off topic but I had to share it with someone!

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۱:۵۱
    Thanks designed for sharing such a fastidious opinion, piece of writing is good,
    thats why i have read it completely


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >