دانلود مقاله ترجمه شده در مورد ارزیابی کارکنان با پردازش تحلیلی ساختار داده های مراتبی و فازی

دانلود مقاله ترجمه شده در مورد ارزیابی کارکنان با پردازش تحلیلی ساختار داده های مراتبی و فازی
 
دانلود مقاله انگلیسی رایگان استفاده از برنامه کاربردی و مشخصات طراحی ، کارایی و ارزیابی برای کارکنان دانشگاه با پردازش تحلیلی ساختار داده های مراتبی و فازی ( نامعلوم)
 
_______________________________________
چکیده ترجمه:
امروزه فشار رقابتی و تغییرات در سازمانها به طور مستمر باعث بهبودی و پیشرفت  کیفیتی عملکرد کارکنان شده است. بیشتر سازمانهای ما مواجه با تلاشهای  ارزیابی و کارایی با تواناییهای کارکنان می باشد بنابراین اجرای کاربردو ارزیابی نیازمند بررسی کارکنان می باشد . مثلا دانشگاه x نیازمند اجرای ارزیابی برای کارکنان می باشد.کارکنان دانشگاه شامل کارمندان و مدرسان ( اساتید ) می باشد . در این تحقیق  پردازش تحلیلی و ساختار داده های مرتبی به طور تقریبی ارزیابی می شود. عوامل کمی و کیفی به کار گرفته شده توسط بخش کاروانی دانشگاه بررسی می شود. در این تحقیق شبیه سازی برای اساتید و کارکنان در نظرگرفته می شود که با استفاده از ارزیابی راهنماهاو خود ارزیابی صورت میگیرد. این نتایج نشانگر آن است که با توجه به آمار بدست آمده تفاوتی بین ارزیابی استادهاو خودارزیابی وجود ندارد پس می توان به این  نتیجه رسیدکه طرح ارزیابی اجرائی می تواند در دانشگاهها مورد استفاده قرار گیرد. 
کلمه های کلیدی: ارزیابی اجرایی – فازی/ نامعلوم )  پردازش تحلیلی داده های مراتبی
_______________________________________
عنوان انگلیسی مقاله: Design Performance Appraisal Application for University Employee with Analytical Hierarchy Process and Fuzzy
عنوان فارسی مقاله: استفاده از برنامه کاربردی و مشخصات طراحی ، کارایی و ارزیابی برای کارکنان دانشگاه با پردازش تحلیلی ساختار داده های مراتبی و فازی ( نامعلوم)
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >