دانلود ترجمه مقاله در مورد مدل های ایجاد رفتار به صورت خودکار، در سیستم های انطباقی

دانلود ترجمه مقاله در مورد مدل های ایجاد رفتار به صورت خودکار، در سیستم های انطباقی
 
دانلود مقاله رایگان انگلیسی در باره مدل های ایجاد رفتار به صورت خودکار، در سیستم های انطباقی به منظور حل مسئله ی عدم قطعیت

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
 
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اصولاٌ برنامه های کاربردی با تضمین اطمینان بالا ، در جهت پاسخ به تغییرات محیطی، وابسته به سیستم های تطبیقی پویا(DAS)  میباشند، و در عین حال، نیازمندی های تابعی و تمایلات غیرتابعی را نیز برآورده میسازند.
مثال هایی شامل حافظت از زیرساختارهای محسوس و سیستم های حمل و نقل میباشد. یک ADS متشکل از مجموعه ی از (غیرانطباقی) سیستم های هدف(که به صورت مدل های UML نشان داده میشوند) و یک مجموعه از انطباقاتی هستند که تبدیلات بین سیستم های هدف را درک میکنند. دو منبع عدم قطعیت در DAS عبارتند از:
1.پیش بینی محیط اجرایی در آینده
2.استفاده از سبک سنگینی های تابعی و غیر تابعی در پاسخ به تغییرات محیطی.
    به منظور رویارویی با مسئله ی عدم قطعیت، بر آن شدیم تا با استفاده از ارگانیسم های زنده که به طور قابل ملاحظه ای در تطبیق با تغییرات محیطی کارآمد هستند، این مسئله را بررسی و تحلیل کنیم. در این مقاله، یک روش مبتنی بر تکامل دیجیتال را به منظور ایجاد مدل هایی برای نمایش سیستم های هدف ممکن، که در شرایط متعدد محیطی کاربرد دارند و به توسعه دهندگان اجازه ی تشخیص تفاوت های بین مدل های تابعی و غیرتابعی را میدهد، تشریح خواهیم ساخت.سپس نقشی کمک کننده را برای توسعه دهنده در جهت انتخاب سیستم های هدف برای DAS عرضه خواهیم کرد.
1.مقدمه
اصولاٌ برنامه های کاربردی با تضمین اطمینان بالا ، در جهت پاسخ به تغییرات محیطی، وابسته به سیستم های تطبیقی پویا(DAS)میباشند، و در عین حال، نیازمندی های تابعی و تمایلات غیرتابعی را نیز برآورده میسازند.
مثال هایی شامل حافظت از زیرساختارهای محسوس و سیستم های حمل و نقل میباشد. یک ADS متشکل از مجموعه ی از (غیرانطباقی) سیستم های هدف(که به صورت مدل های UML نشان داده میشوند) و یک مجموعه از انطباقاتی هستند که تبدیلات بین سیستم های هدف را درک میکنند. ما از عبارت دامنه برای استناد به مجموعه ی خاصی از شرایط محیطی که باید به وسیله ی سیستم هدف با آن روبرو شویم استناد میکنیم(مانند شبکه های نویزی، خطای سنسور، و باتری پایین که همگی برای یک دامنه صحیح هستند). مهندسی برگرفته از مدل   که به طور موفقیت آمیزی به اصلاح مدل ها از تحلیل تا طراحی میپردازد و سپس به صور خودکار کد هایی را تولید میکند[1]، میتواند برای پیشتیبانی از توسعه ی یک DAS و به وسیله ی مدل سازی هر کدام از سیستم های هدف به عنوان یک مدل UML (مانند دیاگرام کلاس و مدل رفتاری ، در مقایسه با یک مجموعه از دیاگرام های وضعیت تعامل) و انطباق به عنوان تبدیلات در بین آنها استفاده شود

جهت دانلود ترجمه مقاله اینجا کلیک نمایید

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۷:۱۵
    I think this is one of the most significant information for me.
    And i'm glad reading your article. But want to remark on some
    general things, The web site style is ideal, the articles is really
    great : D. Good job, cheers

       Johnny در ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۵:۰۴:۴۶
    Hello, Neat post. There's an issue along
    with your site in internet explorer, may check this?
    IE still is the market leader and a large element of other people will miss your excellent writing because of this problem.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >