دانلود زبان بدن در مذاکره(قسمت اول)

دانلود زبان بدن در مذاکره(قسمت اول)

زبان بدن در مذاکره(قسمت اول)
 در این مجموعه با استفاده از تصویر کوشیده‌ام به صورت مصور این حرکات را نشان دهم. عکاس این تصاویر نیز خود در زمینه برندینگ فعالیت داشته و با همکاری من هزار عکس تهیه کرده که برای دو جلد مجموعه از ۲۰۰ عکس استفاده شده است. وی با بیان اینکه تجربه مشابهی را در مجموعه های قبلی داشته و به صورت تخصصی در زمینه زبان بدن و رفتار غیر کلامی تالیفاتی دارد، افزود: بخشی از عکس‌های مجموعه کاملاً بومی و با سناریو مشخص تهیه شده است. همچنین مجموعه با مقدمه درباره کاربرد زبان بدن و نحوه استفاده شروع و با توجه به روند جلسه‌های مذاکره ادامه پیدا می‌کند.
زبان بدن در مذاکره زبان بدن در مذاکره ​«زبان بدن در مذاکره» در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود
ودایع در پاسخ به این پرسش که این مجموعه برای چه کسانی مفید است؟ اظهار کرد: از آنجایی که زبان بدن یک زبان ارتباطی بسیار مهم است، تمام افرادی که برای انجام حرفه یا فعالیت روزانه نیاز به برقراری ارتباط موثر با دیگران دارند خواه ناخواه پیام‌های زیادی را از طریق زبان بدن منتقل می‌کنند، آگاه شدن به آنچه زبان بدنمان به جای ما می‌گوید ابزاری قدرتمند در دستان‌ شما خواهد بود تا بهتر و سریع‌تر به اهدافتان در یک جلسه یا ملاقات دست یابید.به گفته وی، گرچه این مجموعه زبان بدن در مذاکره  حتی برای مادر بودن و پدر بودن به روش موثرتر نیز مفید است اما استادان، مدرسان، افرادی که در مصاحبه‌های شغلی شرکت می‌کنند، بازاریاب و فروشندگان، مدیران و مشاورانی که در جلسه‌های مختلف حضور به هم می‌رسانند تا قرارداد یا معامله‌ای انجام دهند از مخاطبان اصلی این مجموعه هستند.
 زبان بدن در مذاکره - لباس زبان بدن در مذاکره ​«زبان بدن در مذاکره» در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود
پویا ودایع اضافه کرد: مخاطبان در این مجموعه به پاسخ سوالاتی مانند آیا زبان بدن در طی جلسه‌های مذاکره به درد ما خواهد خورد؟ سهم «زبان بدن» در برقراری ارتباط در مذاکرات حضوری و غیرحضوری چقدر است؟ آیا «زبان بدن»‌ در مذاکرات مجازی (مذاکرات که به کمک ایمیل، فکس، تلفن انجام می‌شود) کاربرد دارد؟ و آیا می‌توان با استفاده از زبان بدن در یک مذاکره حریف را مغلوب کرد؟ دست پیدا می‌کنند.

 

خرید و دانلود محصول

 

 

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >