دانلود ترجمه مقاله مدیریت ریسک و پزشکی از راه دور

دانلود ترجمه مقاله مدیریت ریسک و پزشکی از راه دور

ترجمه مقاله مدیریت ریسک و پزشکی از راه دور

ترجمه مقاله مدیریت ریسک و پزشکی از راه دور


فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

 

 

 

 

 

بخشی از ترجمه:

در این مقاله به بررسی ارائه خدمات پزشکی از راه دور و آثار آن بر کاهش یا افزایش مدیریت ریسک در بیمارن خواهیم پرداخت. این مقاله با بررسی مزایای ارتباط از راه دور در اعمال جراحی و همچنین کاهش خطرات احتمالی و عوارض محیطی که ممکن است برای پزشکان به وجود آید، نتیجه گیری خواهد کرد که خدمات پزشکی از راه دور مناسب هستند یا خیر.

مقدمه

ارائه خدمات پزشکی از راه دور به هرگونه فعالیت پزشکی اطلاق می شود که با بهره گیری از فناوری نوین و از راه شبکه های مجازی و یا ارتباطی دور رخ می دهد. در این گونه فعالیت اتقال داده ها و تصاویر برای اعمال جراحی،ساخت دارو و ... مورد استفاده قرار می گیرد. جهت انجام پزشکی از راه دور، موارد و مقرراتی باید رعایت شوند که به شرح زیر است:

هدف از ایجاد پزشکی از راه دور، ارائه خدمات به مکان های خارج از دسترس و اموزش به پزشکان شهرهای کوچک در جهت پیشرفت آن ها است.همچنین در موارد اضطرار ارائه خدمات موقت به بیمارستان ها و مردم عادی از این طریق می توانند صورت پذیرد.( موارد اضطرار مانند طوفان،سیل،جنگ و ...)   

پزشکی از راه دور شامل طیف وسیعی از برنامه ها و رویدادها می باشد که برخی از آن ها به شرح زیر است:

خرید و دانلود محصول

 

 


راهنمای عملی برای کاهش خطرات درمان به شیوه پزشکی از راه دور , خطرات پزشکی از راه دور , ترجمه مقاله خطرات باقوه پزشکی از راه دور , کنترل و مدیریت ر

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >