دانلود مقاله درمورد کاهش مالیات سود سهام , شرکت ها را بر آن می دارد تاسود سهام خود را افزایش دهند

دانلود مقاله درمورد کاهش مالیات سود سهام , شرکت ها را بر آن می دارد تاسود سهام خود را افزایش دهند

حسابداری 171. کاهش مالیات سود سهام , شرکت ها را بر آن می دارد تاسود سهام خود را افزایش دهند:اطلاعات شواهد بدست آمده از کشور چین

کاهش مالیات سود سهام , شرکت ها را بر آن می دارد تا سود سهام خود را افزایش دهند: اطلاعات شواهد بدست آمده از کشور چین
 
خلاصه :
درآمد مالیاتی حاصله از سود سهام , بخش مهمی از مالیات سرمایه گذاران را تشکیل داده و توجه بسیاری از سیاستمداران دولتی و اقتصاددانان مالی را به خود معطف نموده است.اما , اصل کلی سود سهام و اصلاحات مالیات وارده بر سود سهام , یک مساله مهم به حساب می آید.
این مقاله به بررسی موضوع تاثیر مالیات سود سهام بر سیاست های سود سهام شرکت ها می پردازد.
ما به این نتیجه می رسیم که کاهش مالیات سود سهام در چین در سال 2005 , باعث شد تا شرکت ها وجوه پرداختی حاصله از سود سهام را افزایش دهند.
شرکت هایی که دارای سهام بیشتری از سوی سرمایه گذاران و سهامداران خصوصی بودند , پرداخت های حاصله از سود سهام خود را بیشتر افزایش می دادند. اما در جایی که شرکت ها با سود بالاتر سهام که توسط کارگذاران صورت می گرفت و با رفتار فرصت طلبانه , اقدام به افزایش پرداخت سود سهام خود مینمودند. 
این یافته ها بیانگر وجود یک رابطه ی علت و معلولی بین کاهش مالیات در کشور چین افزایش پرداخت های حاصله از سود سهام شرکت ها میباشد و به این اشاره دارد که سیاستاصلاح مالیات گذاری بر سود سهام در سال 2005 به هدف خود دست یافت.
 

خرید و دانلود محصول

 

1395/08/13


مالیات سود سهام , چین , سود سهام , Evidence , China , increase dividends , Dividend taxation , Dividend policy , Natural experiment , مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی , مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه , مقاله انگلیسی حسابداری


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >