ترجمه مقاله نظریه شیوه زندگی بهداشتی و همگرایی عاملیت ساختار

ترجمه مقاله نظریه شیوه زندگی بهداشتی و همگرایی عاملیت ساختار

ترجمه مقاله نظریه شیوه زندگی بهداشتی و همگرایی عاملیت ساختار

health-lifestyle-theory-and-the-convergence-of-agency-and-structure
یک الگوی فرد گرا بر مفاهیم سبک های زندگی سالم در رشته های مختلف تاثیرگذار بوده است، اما این شیوه ابعاد ساختاری سبک های زندگی از این دست را نادیده گرفته و کاربردی محدود در دنیای تجربی دارد. دستورالعمل این مقاله، معرفی نظریه سبک های زندگی سالم باتوجه به نمایندگی و ساختار و تاکید بر ساختاری ترمیمی برای موقعیت مناسبش می باشد. مقاله با تعریف نمایندگی و ساختار شروع و سپس مدل سبک زندگی سالم و نتایج نظری و تجربی حامی آن ارائه می گردد.
یکی از بخشهای مهم اما توسعه نیافته از بحث نظری در جامعه شناسی پزشکی به مشارکت های نسبی نمایندگی و ساختار در تعیین سبک های زندگی سالم ربط دارد. جامعه شناسان پزشکی به مسئله نمایندگی- ساختار توجه کمی کرده اند، با این وجود در بطن بحث های نظری راجع به سلامت و سبک های زندگی جای دارد.

توضیحات در مورد مقاله و ترجمه آن
عنوان انگلیسی مقاله: health lifestyle theory and the convergence of agency and structure
عنوان فارسی مقاله: نظریه شیوه زندگی بهداشت و همگرایی عاملیت و ساختار
دسته: اجتماعی – روانشناختی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۰

 


%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1

مقاله انگلیسی با ترجمه روان فارسی آماده ی خرید می باشد.
جهت دانلود ترجمه مقاله  نظریه شیوه زندگی بهداشت و همگرایی عاملیت و ساختار در قسمت بالا بر روی ( دانلود ترجمه مقاله و توضیحات بیشتر ) کلیک نمایید.

برای دانلود رایگان نسخه  انگلیسی این مقاله به قسمت پایین بر روی ( دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی ) کلیک نمایید

ترجمه مقالات, ترجمه مقالات اجتماعی, ترجمه مقالات روانشناختی ترجمه مقاله ساختار به عنوان چارچوبی برای ساخت نظریه سبک زندگی سالم,دانلود ترجمه مقاله در مورد اجتماعی,دانلود ترجمه مقاله در مورد روانشناختی,دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی رشته برق,دانلود رایگان مقاله سبک زندگی بهداشتی,سبک های زندگی سالم,شیوه های سبک زندگی روز مره به بازده های سلامتی,مفاهیم سبک های زندگی سالم,مقاله انگلیسی رایگان,نظریه سبک زندگی بهداشتی

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۸:۴۳
    I like it when individuals come together and share ideas.
    Great site, continue the good work!


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >