ترجمه مقاله تعلیم سازمانی در طرز عملکرد خریداران سازمانی
چکیده در مورد ترجمه مقاله
مقدمه
کریس- تحلیل گر پژوهش بازاریابی که به تازگی در سازمان استخدام شده بود- برای دفتر کار خود نیاز به کامپیوتر و چاپگر داشت.به همین دلیل سفارش خرید یک سیستم را به بخش خرید سازمان ارائه داد.بعد از گذشت ۲هفته کامپیوتر خریداری شد اما خریداری چاپگر را به زمانی موکول کردند که تقاضای خرید چاپگر به حدی برسد که بتوانند تخفیف عمده ای را دریافت نمایند و پس از گذشت ۶هفته چاپگر به کریس تحویل داده شد.بخش خرید تخفیف قابل ملاحظه ای را بابت سفارش چاپگر دریافت کرد.اما بخش خرید ضرر بهره وری کریس را در خلال این ۶هفته در نظر نگرفت.
مشکلی که کریس با آن دست به گریبان بود در اکثر سازمان ها وجود دارد.معمولا در زمان ارزیابی اهمیت فاکتور های هزینه در برابر کل چرخه زمانی فرایند ، فرهنگ خرید داده های مصرف کنندگان را در نظر نمی گیرند.از دید گاه بخش خرید چرخه زمانی فرایند به قدری نا محسوس است که اندازه گیری آن غیر ممکن است.در کاهش چرخه خرید هیچ گونه ارزش و سود واقعی وجود ندارد.با این وجود همان طور که در این مثال ساده نشان داده شد،در خرید کالاها و خدمات چیزهایی فراتر از هزینه وجود دارد.
توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن
عنوان انگلیسی مقاله: The Organizational Buyer Behavior Learning Organization
عنوان فارسی مقاله: آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی
دسته: مدیریت – بازاریابی – اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۲۴
نظرات کاربران:
This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally
I have found something that helped me. Cheers!
Right here is the right blog for everyone who wishes
to find out about this topic. You realize so much its almost tough to argue with you (not
that I personally will need to…HaHa). You certainly put a brand new spin on a topic that's been discussed for a long time.
Excellent stuff, just excellent!
نوشتن دیدگاه