ترجمه مقاله ارتباط ویژگی های هویتی استفاده کننده و وظیفه شناسی به برند

ترجمه مقاله ارتباط ویژگی های هویتی استفاده کننده و وظیفه شناسی به برند

ترجمه مقاله ارتباط ویژگی های هویتی استفاده کننده و وظیفه شناسی به برند


vhfxi-rabete


brand-fvkn
یافته های اصلی عبارتند از: ارتباط مثبت قابل توجه بین ویژگی شخصیت برونگرایی و برانگیختگی هویت برند؛ ارتباط مثبت قابل توجه بین ویژگی شخصیت مطلوب و و برانگیختگی هویت برند، صمیمیت هویت برند، و روح رقابت هویت برند؛ روح رقابت و اغواپذیری شخصیت برند، دارای تاثیر قابل توجه مثبتی بر روی وفاداری محرک بوده است؛ روح رقابت، راحتی و اغواپذیری شخصیت برند دارای تاثیر قابل توجه مثبتی بر روی وفاداری عمل بوده است؛ قابل قبول بودن و آزادی هویت برند دارای تاثیر قابل توجه مثبتی بر روی وفاداری عمل بوده است.
محدودیت ها یا الزامات تحقیق- محدودیت در زمینه انتخاب کشورها و برندها و محدودیت در پوشش نمونه برداری. این مقاله تایید می کند که مصرف کنندگانی با خصوصیات شخصی متفاوت دارای درک متفاوتی از هویت برند بوده اند، که همچنین می توان آن را به صنعت بازی های ویدئویی و اسباب بازی تعمیم داد. این مقاله اثبات می کند که هویت متمایز برند می تواند منتسب به وفاداری به برند باشد. این موارد نشان می دهد که قابل پذیرش بودن و آزادی خصوصیات شخصی دارای تاثیر مثبتی بر روی وفاداری به برند می باشد.
کاربرد های عملی- این مقاله ارزش هویت برند را که به شرکت سود می رساند نشان می دهد. این مقاله بر اهمیت وفاداری برند برای شرکت تاکید دارد. مصرف کنندگانی که با موافقت و آزادی عمل ثبت نام کردند به عنوان شرکت کنندگان هدف برای شرکت باندال می باشند.
اصالت/ ارزش: ارزش دیگر مقاله ارتباط دادن بین نظریه و عمل بوده، و به بررسی ارتباط ویژگی شخصی مصرف کننده ، هویت برند و وفاداری برند می پردازد.
کلیدواژه: شخصیت، هویت برند، وفاداری برند

توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن
عنوان انگلیسی مقاله: The relationship of consumer personality trait, brand personality and brand loyalty: an empirical study of toys and video games buyers
عنوان فارسی مقاله: رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند
مطالعه تجربی خریداران اسباب بازی ها و بازی های ویدئوییصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند
دسته: اقتصاد – بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۲۷

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1

مقاله انگلیسی با ترجمه روان فارسی آماده ی خرید می باشد.

جهت دانلود مقاله ترجمه شده رابطه ویژگی شخصیتی مصرف کننده، شخصیت برند و وفاداری به نام تجاری: یک مطالعه تجربی از اسباب بازی ها و بازی های ویدئویی خریداران در قسمت بالا بر روی ( دانلود ترجمه مقاله و توضیحات بیشتر ) کلیک نمایید.

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۳:۴۰
    Woah! I'm really enjoying the template/theme of this site.
    It's simple, yet effective. A lot of times it's very hard
    to get that "perfect balance" between superb usability and appearance.
    I must say you have done a amazing job with this. Additionally, the blog loads
    very fast for me on Chrome. Exceptional Blog!

       manicure در ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۲:۴۹
    Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of
    your site is fantastic, as well as the content!


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >