ترجمه مقاله تاثیر عنوان تجاری درونی بر الزام کیفیت خدمات کارکنان
چکیده در مورد ترجمه مقاله :بررسی انجام شده در این زمینه نشان داد که سطح برندسازی داخلی تاثیر نسبتا زیاد و در عین حال بسیار مثبتی بر سطح تعهد کیفیت دارد. چهار روش اساسی برندسازی داخلی از جمله آموزش، جهت گیری، جلسه توجیهی و نشست گروهی اساسا در نظر گرفته شده اند تا همبستگی قابل توجه و متوسط در تعهد کیفیت و همچنین اجزاء را نشان دهند. عوامل موثر از جمله تعیین کارمند، سن و تجربه نیز برای تاثیر مثبت شان بر روی برندسازی داخلی و تعهد کیفیت مورد بررسی دقیق قرار گرفتند. با این حال، نه برندسازی داخلی و نه تعهد کیفیت هیچیک تحت تاثیر این عوامل جمعینی قرار ندارند.
ما در عصر برندسازی زندگی می کنیم که برندها در آن ثابت نموده اند که با ارزش ترین جنبه های ارائه و همچنین با ارزشمند ترین دارایی برای یک تجارت می باشند. برندسازی در بخش خدماتِ مصرف کننده اهمیت ویژه ای دارد و قبل از تجربه قادر به ارزیابی کیفیت خدمات نیست. یکی دیگر از ویژگی های مهم در بخش خدمات این است که ارائه موفقیت آمیز فرایند خدمات در حد زیادی به مهارت ها و استعداد کارکنان بخش خدمات بستگی دارد.
توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن
جهت دانلود ترجمه مقاله تاثیر عنوان تجاری درونی بر الزام کیفیت خدمات کارکنان در قسمت بالا بر روی ( دانلود ترجمه مقاله و توضیحات بیشتر ) کلیک نمایید.
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله به قسمت پایین بر روی ( دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی ) کلیک نمایید
نوشتن دیدگاه