دانلود قالب فوق حرفه ای صحیفه 5.6.3 (آخرین آپدیت)

دانلود قالب فوق حرفه ای صحیفه 5.6.3 (آخرین آپدیت)

قالب فوق حرفه ای صحیفه 5.6.3 (آخرین آپدیت)
کمتر کسی است که با قالب وردپرس صحیفه ( Sahifa ) آشنایی نداشته باشد. قالب وردپرس صحیفه، یک قالب وردپرس خبری و مجله ایکاملا حرفه ای است که همکنون آخرین نسخه از آن توسط ما برای شما آماده شده است. امکانات بسیار زیاد این قالب تمامی نیاز های شما را برای سفارشی سازی و شخصی سازی وبسایتتان بر طرف خواهد کرد. در نسخه جدید قالب صحیفه، صفحه ساز حرفه ای آن به بخش برگه های سایت شما اضافه شده است و باعث میشود تا بتوانید صفحات سایت را به صورت کاملا حرفه ای طراحی نمایید. از این صفحه ساز میتواید برای ساخت صفحات اصلی مثل صفحه اول وبسایت استفاده کنید. در نسخه های قبلی این قالب وردپرس، فقط میتوانستید صفحه اول سایت را با صفحه ساز بسازید ولی در نسخه جدید امکان ساخت تمام صفحه ها را با این صفحه ساز دارید. صفحه ساز خوب قالب صحیفه یکی از ویژگی های بارز آن است. در واقع در نسخه جدید، تمام بخش های قالب مجدد کدنویسی شده اند به طوری که تغییرات و بهبودهای زیادی را در نسخه جدید این قالب شاهد هستید.

قالب وردپرس صحیفه به دلیل امکانات گسترده ای که دارد، برای هر نوع سایتی مناسب است. قالب صحیفه در اصل برای سایت های خبری و مجله ای طراحی شده است اما با توجه به امکانات آن، برخی کاربران حتی از آن برای سایت شرکت های بزرگ نیز استفاده میکنند.

صحیفه صحیفه دانلود نسخه رایگان قالب راستچین و فارسی صحیفه Sahifa نسخه 5.6.3 anzandigital 19
Sahifa 

قالب وردپرس صحیفه – قالب خبری وردپرس

anzandigital (15) صحیفه دانلود نسخه رایگان قالب راستچین و فارسی صحیفه Sahifa نسخه 5.6.3 anzandigital 15

برخی ویژگی های شاخص قالب صحیفه عبارت اند از:

– مجهز به بیش از 60 فونت زیبای فارسی:

توسط این ایده مدیر سایت به دلخواه خود فونت مورد نظرش را به راحتی از پنل تنظیمات برای قالب انتخاب کند و سایت خود را زیبا خواهد کرد.

http://anzandigital.com/ صحیفه دانلود نسخه رایگان قالب راستچین و فارسی صحیفه Sahifa نسخه 5.6.3 anzandigital 18

– حداکثر سرعت سایت خود را با قالب صحیفه تضمین کنید:

همان طور که میدانید سرعت وبسایت یکی از معیارهای رتبه بندی سایت ها توسط موتورهای جستجو نظیر گوگل است. هر چقدر سرعت سایت بالاتر باشد، گوگل رتبه بهتری به آن سایت میدهد. یکی از موارد مهمی که در نسخه جدید قالب صحیفه کار زیادی بر روی آن شده است، بهینه کردن کدها برای افزایش سرعت سایت است. قالب وردپرس صحیفه با عملکرد خوب خود، سرعت سایت شما را بسیار بهینه تر میکند.

http://anzandigital.com/ صحیفه دانلود نسخه رایگان قالب راستچین و فارسی صحیفه Sahifa نسخه 5.6.3 anzandigital 8

رتبه A ! باور ندارید؟ خودتان امتحان کنید :

کافیست به سایت http://gtmetrix.com بروید و لینک قالب صحیفه یعنی http://themes.tielabs.com/sahifa  را تست کنید.

 –

 قالب وردپرس صحیفه کاملا واکنشگرا :

قالب وردپرس صحیفه به صورت 100% واکنشگرا میباشد و با انواع صفحه نمایش به خوبی سازگار شده است. این ویژگی باعث میشود تا بازدیدکنندگان شما بتوانند با دستگاه های مختلف سایت شما را بازدید نمایند.

http://anzandigital.com/ صحیفه دانلود نسخه رایگان قالب راستچین و فارسی صحیفه Sahifa نسخه 5.6.3 anzandigital 1

– پنل تنظیمات پیشرفته و کاملا فارسی:

پنل تنظیمات قالب، مرکز اعمال تغییرات اساسی در سایت میباشد. پنل تنظیمات قالب وردپرس صحیفه از اولین نسخه ای که منتشر شد تا کنون، تغییرات چشمگیری را به خود دیده است و امروز به یک پنل فوق حرفه ای و کاربردی تبدیل شده است. در این پنل شما به تنظیمات عمومی سایت شامل تنظیمات هدر، لوگو و … دسترسی دارید. همچنین تنظیمات کلی سایت مانند رنگ بندی و استایل بخش های مختلف، تنظیمات مربوط به پست ها و آرشیوها، تنظیمات مربوط به فوتر و شبکه های اجتماعی، تنظیمات مربوط به تبلیغات سایت، تنظیم فونت های فارسی برای قالب و بسیاری تنظیمات پیشرفته ی دیگر نیز در این بخش قرار داده شده است.

لازم به ذکر است که این پنل به صورت 100% فارسی شده است تا راحتی کار با آن برای شما چند برابر گردد. البته همین جا باید بگیم که کار ما فقط به فارسی سازی پنل تنظیمات ختم نشده بلکه همه ی بخش های قالب وردپرس صحیفه (تنظیمات، برگه ها، پست ها، دسته ها، اسلایدر و …) به صورت کامل فارسی شده است

http://anzandigital.com/ صحیفه دانلود نسخه رایگان قالب راستچین و فارسی صحیفه Sahifa نسخه 5.6.3 anzandigital 2

– قابلیت راه اندازی سایت چند زبانه:

آیا مدیر یک وبلاگ بزرگ هستید که کاربران از سراسر دنیا سایت شما را بازدید میکنند! با قالب صحیفه میتوانید یک سایت چندزبانه راه اندای نمایید …

جهت راه اندازی سایت چند زبانه کلیک کنید

 

http://anzandigital.com/ صحیفه دانلود نسخه رایگان قالب راستچین و فارسی صحیفه Sahifa نسخه 5.6.3 anzandigital 4

http://anzandigital.com/

– قابلیت راه اندای انجمن در سایت:

انجمن! همان چیزی که خیلی ها به دنبال آن هستند و فکر میکنند که برای داشتن یک انجمن خوب باید از اسکریپت های جداگانه استفاده کنند. نــه! شما به راحتی میتوانید با قالب وردپرس صحیفه بخش انجمن کاملا حرفه را در سایت خودتان و در کنار سایر بخش ها راه اندازی کنید. بدون هیچ دردسری! قالب وردپرس صحیفه از بی بی پرس (bbpress) برای ایجاد انجمن حرفه ای و از بادی پرس (BuddyPress) برای ایجاد یک جامعه مجازی حرفه ای (شبیه کار فیسبوک) به صورت کامل پشتیبانی میکند. پس نگرا هیچ چیز نباشید!

اگر با پلاگین های بی بی پرس و بادی پرس آشنایی ندارید کافیه تو سایت جستجو کنید. مفصل درباره اون ها توضیح دادیم

http://anzandigital.com/ صحیفه دانلود نسخه رایگان قالب راستچین و فارسی صحیفه Sahifa نسخه 5.6.3 anzandigital 13

تجربه ی یک صفحه ساز جدید:

در نسخه های قبلی قالب وردپرس صحیفه، یک صفحه ساز عالی وجود داشت که کار با آن بسیار لذت بخش و ساده بود. ولی یک عیب در این صفحه ساز وجود داشت و آن هم این بود که امکان طرح بندی فقط برای صفحه اول سایت قابل انجام بود. خوشبختانه این مشکل کوچک هم در نسخه جدید قالب صحیفه برطرف شده است و صفحه ساز آن به داخل برگه ها انتقال پیدا کرده است. حالا به راحتی میتوانید صفحات مختلف سایت را طرح بندی کنید و از امکانات این صفحه ساز در صفحات مختلفی بهره مند گردید

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

sahifa صحیفه دانلود نسخه رایگان قالب راستچین و فارسی صحیفه Sahifa نسخه 5.6.3 anzandigital 6
sahifa

anzandigital (11) صحیفه دانلود نسخه رایگان قالب راستچین و فارسی صحیفه Sahifa نسخه 5.6.3 anzandigital 11

– تجربه ی یک فروشگاه حرفه ای:

قالب وردپرس صحیفه از همان نسخه های اول با پلاگین ووکامرس سازگار شده بود ولی جلوه ی خیلی زیبایی برای فروشگاه نداشت. ولی این بار طراح دست به کار شده و حسابی روی بخش فروشگاه نیز کار کرده است. حالا دیگه بخش فروشگاه قالب وردپرس صحیفه نیز به اندازه کافی زیبا و پیشرفته شده است که بتوانید یک فروشگاه حرفه ای در کنار سایر بخش های سایت خود داشته باشید.

anzandigital (3) صحیفه دانلود نسخه رایگان قالب راستچین و فارسی صحیفه Sahifa نسخه 5.6.3 anzandigital 3

– نصب و راه اندازی آسان:

در طول این مدتی که قالب وردپرس صحیفه را در سایت قرار دادیم، نشنیدم که تا حالا کسی بگه با نصب قالب صحیفه مشکل داره. قالب وردپرس صحیفه در کنار همه ی امکانات فوق العاده ی خود، نصب و راه اندازی بسیار ساده ای دارد. کافیه شما اراده کنید. بقیش با صحیفه …

– اجتماعی شوید:

شبکه های اجتماعی این روز ها پاتوق 99% افراد دنیاست. رفت و آمدهای زیادی در این شبکه ها صورت میگیرد پس بهترین مکان برای معرفی شماست. قالب صحیفه ابزارها و مکان های مختلفی برای اجتماعی کردن شما دارد. ابزارک های فوتر و سایدبار و منوی سایت، محل خوبی برای نمایش آیکون های اجتماعی شماست. همچنین در پست های سایت هم امکان فعال کردن اشتراک ها وجود دارد تا افراد بیشتری مطالب سایت شما را بخوانند. اجتماعی شوید …

anzandigital (12) صحیفه دانلود نسخه رایگان قالب راستچین و فارسی صحیفه Sahifa نسخه 5.6.3 anzandigital 12

– مگامنوی حرفه ای + آیکون:

منوی قالب وردپرس صحیفه از دیگر بخش هایی است که طی نسخه های متعدد تغییراتی را داشته است ولی در نسخه جدید تغییرات آن چشمگیر تر میباشد. افزوده شدن مگامنو با قابلیت گذاشتن آیکون برای منوها، باعث حرفه ای تر شدن این قالب وردپرس محبوب شده است.

anzandigital (5) صحیفه دانلود نسخه رایگان قالب راستچین و فارسی صحیفه Sahifa نسخه 5.6.3 anzandigital 5

– اسلایدرهای کاربردی جدید:

در نسخه جدید قالب صحیفه شاهده اضافه شدن اسلایدرهای جدید برای اسلاید گالری های عکس و اسلاید پست ها هستیم که قطعا این قالب را شاخص تر و محبوب تر مینماید.

anzandigital (10) صحیفه دانلود نسخه رایگان قالب راستچین و فارسی صحیفه Sahifa نسخه 5.6.3 anzandigital 10

– شورت کدهای کاربردی قالب وردپرس صحیفه :

اگر از استفاده کنندگان نسخه ی قبلی قالب وردپرس صحیفه بوده باشید، حتما آیکون هی مربوط به شورت کدها را در ادیتور وردپرس خود دیده اید. در نسخه جدید تعداد زیادی شورت کد به ادیتور وردپرس اضافه شده است و همه ی آن ها به صورت یک مجموعه از طریق یک آیکون در ادیتور وردپرس شما در دسترس قرار گرفته اند. استفاده از شورت کدها باعث حرفه ای تر شدن،،زیباتر شدن و کاربردی تر شدن پست های شما میگردد.

– و برخی دیگر از ویژگی های قالب صحیفه به صورت گذرا:

anzandigital (7) صحیفه دانلود نسخه رایگان قالب راستچین و فارسی صحیفه Sahifa نسخه 5.6.3 anzandigital 7

anzandigital (17) صحیفه دانلود نسخه رایگان قالب راستچین و فارسی صحیفه Sahifa نسخه 5.6.3 anzandigital 17

– امکانات حرفه ای در شخصی سازی دسته ها قالب وردپرس صحیفه :

یکی دیگر از امکانات قالب وردپرس صحیفه، امکان شخصی سازی دسته هاست. شما میتوانید برای دسته ها رنگ، اسلایدر و لوگوی مخصوص در نظر بگیرید. مثلا وقتی کسی روی دسته ی “بازی” در سایت کلیک کرد، علاوه بر اینکه لیست پست های سایت برای او نمایش داده میشود، لوگو و رنگ سایت نیز میتوانید تغییر کند.

 و اما لیست کوچک دیگری از ویژگی های قالب وردپرس صحیفه :

خرید و دانلود محصول

 

1395/10/08


دانلود قالب صحیفه , قالب صحیفه , قالب صحیفه ارزان , صحیفه 5.6.3 , آپدیت جدید صحیفه , دانلود قالب وردپرس , دانلود قالب خبری صحیفه


1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۳:۱۷
    Today, I went to the beach with my kids. I found a sea shell and gave
    it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She
    put the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and
    it pinched her ear. She never wants to go back!

    LoL I know this is completely off topic but I had to tell someone!


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >