پیشینه و مبانی نظری رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی )

پیشینه و مبانی نظری رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی )

پیشینه و مبانی نظری رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی )

پیشینه و مبانی نظری رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی )دسته: اقتصاد
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 374 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 45

مبانی نظری و پیشینه رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی )

پیشینه و مبانی نظری رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی )

 

جزئیات:

 

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

 

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

 

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

 

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

 

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

 

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

فصل دوم : تئوری رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی )

2-1- مقدمه  ............................................................................................................................................................................... 20

2-2- بررسی رفتار مصرف کننده در حالت دو کالایی ................................................................................................................ 20

2-3- بررسی رفتار مصرف کننده در حالت n کالایی ................................................................................................................. 22

2-4- محدودیت بودجه(جمع پذیری ) ......................................................................................................................................... 31

 2-5- تابع مطلوبیت جمع پذیر ..................................................................................................................................................... 32

       2-5-1- تابع مطلوبیت جمع پذیرقوی ............................................................................................................................... 33 

 2-5-2- توابع مطلوبیت جمع پذیرضعیف .............................................................................. ........... ........................................ 33

2-6- توابع مطلوبیت تفکیک پذیر ............................................................................................................................................... 34

        2-6-1- تابع مطلوبیت تفکیک پذیر قوی ........................................................................................................................ 34                  

         2-6-2- تابع مطلوبیت تفکیک پذیر ضعیف ................................................................................................................... 34

2-7- مفهوم جمع پذیری روی کالاها ........................................................................................................................................ 35

2-8- سیستم مخارج خطی ( LES )  ....................................................................................................................................... 36

2-9- دستگاه معادلات تقاضای تقریباً ایده آل ............................................................................................................................ 39

        2-9-1- کشش های قیمتی و درآمدی در مدل تقریب خطی تقاضای تقریباً ایده آل..................................................... 44

               2-9-2- قیود تئوریکی دستگاه معادلات تقاضای تقریباً ایده آل ..................................................................................... 47

               2-9-3- برخی از مهمترین خصوصیات دستگاه معادلات تقاضای تقریباً ایده آل .......................................................... 50

 

 

 

2-1- مقدمه :

در تئوری های اقتصاد خرد بحث راجع به رفتار مصرف کننده مفصل بوده و از دیدگاههای مختلف این رفتار مورد ارزیابی قرار گرفته است . در بسیاری از متون با استفاده از تکنیک  ساده سازی ، یک حالت انتزاعی را که - فقط مصرف کننده با دو کالا مواجه است -  در نظر گرفته و رفتار اقتصادی واحد مصرف کننده را مورد بررسی قرار می دهند . درصورتیکه در برخی دیگر از متون یا مقالات اقتصادی  یک حالت کلی -  که در آن مصرف کننده به دنبال تصمیم گیری و انتخاب کالاها از میان تعداد زیادی از کالاها است -  مورد  بررسی قرار گرفته است .

 

دانلود

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >