پیشینه و مبانی نظری آمیخته های بازاریابی سبز وتاثیر آن در سودآوری وفروش

پیشینه و مبانی نظری آمیخته های بازاریابی سبز وتاثیر آن در سودآوری وفروش

پیشینه و مبانی نظری آمیخته های بازاریابی سبز وتاثیر آن در سودآوری وفروش

پیشینه و مبانی نظری آمیخته های بازاریابی سبز وتاثیر آن در سودآوری وفروشدسته: علوم انسانی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 187 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 97

پیشینه ومبانی نظری تحقیق آمیخته های بازاریابی سبز

پیشینه و مبانی نظری آمیخته های بازاریابی سبز وتاثیر آن در سودآوری وفروش

 

جزئیات:

 

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

 

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

 

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

 

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

 

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

 

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

 

ادامه مطلب - دانلود 

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >