پیشینه و مبانی نظری آمیخته های بازاریابی سبز وتاثیر آن در سودآوری وفروش
دسته: علوم انسانی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 187 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 97
پیشینه ومبانی نظری تحقیق آمیخته های بازاریابی سبز
پیشینه و مبانی نظری آمیخته های بازاریابی سبز وتاثیر آن در سودآوری وفروش
جزئیات:
توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)
نوشتن دیدگاه