پاورپوینت طرح توجیهی احداث مهد کودک

پاورپوینت طرح توجیهی احداث مهد کودک

پاورپوینت طرح توجیهی احداث مهد کودک

پاورپوینت طرح توجیهی احداث مهد کودک دسته: طرح های توجیهی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 167 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 29

پاورپوینت طرح توجیهی احداث مهد کودک دارای 29 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید

قیمت فایل فقط 790 تومان

خرید

پاورپوینت طرح توجیهی احداث مهد کودک

 

کسب خود ارزیابی و آمادگی

قبل از ورود به بازارکسب و کار٬باید نقشه راه خود را ترسیم کنیم.ما برای شروع هر کاری به نقشه نیاز داریم وکسب و کار نیز از این قاعده مستثنی نیست.باید یک طرح کسب  و کار خوب و جامع تهیه کنیم تا هم خود و هم دیگران٬بدانیم که می خواهیم چه چیزی را٬چگونه٬وبرای چه کسی تولید کنیم.برای موفقیت در بازار کسب و کار٬باید با قوانین کسب و کار آشنایی داشته باشید.

شناسایی و ارزیابی فرصت

کودکان سرمایه های ارزشمند وسازنده آینده جامعه هستند. آموزش و پرورش در دوره کودکی که زمان شکل گیری شخصیت و ایجاد عادات مختلف و پیشگیری از بروز مشکلات است. آینده فرد و جامعه را بنایی نهد و مسیر حرکت مملکت را مشخص می سازد. توجه به مسائل و مشکلات کودکان باعث پیشرفت و ترقی جامعه می شود و غفلت در رفع مشکلات آنان، خسارات جبران ناپذیری به بار می آورد. از این رو، سرمایه گذاری  و برنامه ریزی در آموزش و پرورش ابتدایی، از حساسترین و مهمترین وظایف دست اندر کاران و مسئولان جامعه است و باید از اولویت ویژه ای برخوردار باشد

شناسایی و ارزیابی فرصت….

هدف ما در اینجا آشنا ساختن خواننده با خصوصیات، شیوه های شناخت، برقراری ارتباط صحیح، نحوه کارکردن و درنهایت رفع مشکلات کودکان است. برای نیل به این هدف ابتدا تعاریف، اهداف، تاریخچه، ضرورت و اصول راهنمایی و مشاوره کودک مورد بررسی قرار گرفته، سپس مطالبی درباره خصوصیات دوره کودکی ارائه شده است تا دست اندرکاران آموزش و پرورش و مشاوره کودک بتوانند رفتارهای عادی کودکان را از رفتارهای غیر عادی تشخیص دهند.

نوآوری و ایده یابی....

     اصلیترین معضل پیش روی مراکز آموزش پیش دبستانی ،عدم توسعه مراقبتهای کودکان طی سالهای اولیة زندگی است.درحالیکه تمام مردم درتلاش برای افزایش تحقق این برنامه هستند، بحران اقتصادی موجود در کشور اندونزی تأثیری جدی درتحقق همه برنامه های آموزشی از جمله برنامة آموزشی متعلق به کودکان درسالهای اولیه تولد آنها داشته است. جامعه مستقیماً تأثیرات اجتماعی آن را تجربه کرده است، مخصوصاً مراقبتهای بهداشتی برای کودکان درسالهای اولیة تولد بسیار نا امید کننده است. این بحران باعث شده است که مردم نتوانند ازغذاهای مناسب و با کیفیت بالا استفاده  کنند، بخصوص مردم فقیر چرا که آنها قادر نیستند هم غذاهایی با کیفیت بالا بخرند و هم با کمیت بالا. علاوه بر این، کاهش بوجود آمده در خدمات بهداشتی نیز مسائل تغذیه أی و بهداشتی زیادی برای جامعه بخصوص برای کودکان و مادران باردار، به بار آورده است .

ppt: نوع فایل

سایز:167 KB 

تعداد اسلاید:29

قیمت فایل فقط 790 تومان

خرید

 

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       crookednecessit28.jimdo.com در ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۶:۰۵:۰۹
    Wow, that's what I was searching for, what a data!
    existing here at this weblog, thanks admin of this site.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >