دانلود پوسته قالب فیلم وردپرس فیکس مووی

دانلود پوسته قالب فیلم وردپرس فیکس مووی

قالب فیلم وردپرس فیکس مووی


امکانات قالب


طراحی کاملا واکنش گرا

این قالب با آخرین متد روز دنیا کد نویسی و طراحی شده به گونه ای که کاربران شما با هر دستگاهی مانند : گوشی موبایل ، تبلت ، کامپیوتر ، لپتاپ و … با هر سایز صفحه نمایشی به راحتی میتوانند از سایت شما بازدید کنند زیرا قالب با توجه به سایز صفحه نمایش ، متناسب با آن به نمایش در خواهد آمد.

دارای پنل تنظیمات حرفه ای

این قالب کاملا اورجینال و دارای پنل تنظیمات کاملا حرفه ای میباشد به گونه ای که شما را قادر میسازد تا کنترل کاملی برتمامی قسمت های سایت داشته باشید و هر قسمت که به نظر شما احتیاج به ویرایش دارد را از طریق پنل تنظیمات به شکل دلخواه خود در بیاورید.

قالب با سئو بالا

از آنجایی که اهمیت سئو برای قالب موزیک و فیلم بسیار بالاست. همانطور که در بالا اشاره شد این قالب با متد روز دنیا طراحی شده و کاملا برای موتورهای جستجو بهینه میباشد.

دارای افزونه پرمیوم پخش جدول هفتگی سریال

با استفاده از این افزونه خواهید توانست زمان پخش سریال ها را با استایلی زیبا در سایت خود به نمایش بگذارید تا کاربران سایت شما بدون دردسر از تاریخ قرار گرفتن قسمت بعدی سریال مورد نظر خود باخبر شوند.

دارای جعبه دانلود حرفه ای

این قالب مخصوص سایت فیلم و سریال طراحی شده و شما در قسمت افزودن نوشته جدید در پیشخان وردپرس خود  قادر خواهید بود لینک های دانلود سریال را در فیلد های از پیش تعیین شده قرار داده و بدون دردسر به گذاشتن فیلم و سریال در سایت خود بپردازید.

دارای فیلد های از پیش تایین شده برای نوشتن پست

شما با دانلود قالب وردپرس فیکس مووی دیگر لازم نیست برای هر پست، متن ژانر ، کیفیت ، کشور ، حجم ، کارگردان ، نویسندگان ، بازیگران ، مدت زمان ،زیرنویس و… را به صورت دستی وارد کنید. فقط کافیست متن را در فیلد تایین شده در قسمت افزودن پست قرار دهید تا به صورت شکیل در پست های شما به نمایش در آید.


آموزش نصب :


افزونه advanced-custom-fields که در فایل دانلودی وجود دارد را نصب کنید.

در پیشخوان وردپرس به قسمت ابزار ها و زیر منو درون ریزی مراجعه کنید.هنگامی که وارد صفحه جدید شدید رویwordpress کلیک کنید و اگر افزونه wordpress importer را نصب نکرده این آن را نصب کرده و فعال کنید سپس در همان قسمت فایل advanced-custom-field-export.xmll که در پوسته دانلود شده وجود دارد را درون ریزی کنید.

خرید و دانلود محصول

 

 


پوسته فیلم , پوسته فیلم وردپرس , دانلود قالب فیکس مووی , دانلود قالب فیلم فیکس مووی , فیکس مووی , قالب فیلم , قالب فیکس مووی , قالب سریال وردپرس , قالب سایت فیلم , قالب فیلم با سئو بالا , قالب فیلم و سریال , قالب فیلم وردپرس فیکس مووی


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >