پاورپوینت نظریه هوش سه بخشی استرنبرگ

پاورپوینت نظریه هوش سه بخشی استرنبرگ

پاورپوینت نظریه هوش سه بخشی استرنبرگ

پاورپوینت نظریه هوش سه بخشی استرنبرگ دسته: روان شناسی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1752 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 40

پاورپوینت نظریه هوش سه بخشی استرنبرگ شامل 40 اسلاید است که با پاورپوینت 2016 طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت نظریه هوش سه بخشی استرنبرگ

 

پاورپوینت نظریه هوش سه بخشی استرنبرگ شامل 40 اسلاید است که با پاورپوینت 2016 طراحی شده وقابل ویرایش می باشد. این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

زندگینامه

رابرت استرنبرگ روانشناس مطرح متولد 8 دسامبر 1949 در ایالت متحده آمریکا میباشد. او استاد توسعه انسانی در دانشگاه کرنل و همچنین قبل از پیوستن به کرنل، استرنبرگ رئیس دانشگاه وایومینگ بود. رابرت استرنبرگ استاد دانشگاه ایالتی اوکلاهما، عضو هیت علمی دانشکده هنر و علوم در دانشگاه تافتس، استاد روانشناسی و آموزش در دانشگاه ییل نیز بوده است.

رابرت استرنبرگ همچنین عضو هیئت تحریریه مجلات متعدد، از جمله روانشناس آمریکایی است. او رئیس سابق انجمن روانشناسی آمریکا نیز میباشد. روانشناس بزرگ رابرت استرنبرگ دارای مدرک لیسانس از دانشگاه ییل و دکترا از دانشگاه استنفورد، تحت نظارت گوردون باوئر است. او دارای سیزده دکترای افتخاری از دانشگاه های گوناگون بوده است دو آمریکای شمالی، یک آمریکایی جنوبی، یک آسیایی، و نه دانشگاه های اروپا

علاوه بر این دارای کرسی استاد افتخاری در دانشگاه هایدلبرگ، در آلمان است. او همکار محترم مرکز روانسنجی در دانشگاه کمبریج نیز است. این انسان بزرگ دارای سهم عمده ای در روانشناسی میباشد. از فعالیت های وی میتوان به نظریه Triarchic از هوش، چند نظریه نفوذ مربوط به خلاقیت، حکمت، سبک های تفکر، عشق و نفرت، و تدوین بیش از 1500 مقالات و کتاب اشاره کرد. وی با کارین استرنبرگ، روانشناس آلمانی ازدواج کرده است. حاصل این ازدواج  یک پسر و دو دختر میباشد. استرنبرگ از همسر اول خود یک پسر و یک دختر دارد.

 

مقدمه

هوش تعریف واحدی ندارد چون هوش یک سازه بسیار پیچیده و انتزاعی است. آن چیزی که می سنجیم بخشی از هوش است ولی همه چیز نیست. هوش را بدون تاثیر بافت و شرایطی که فرد در ان زندگی می کند نمی توان تعریف کرد.در 30 سال اخیر متوسط جهانی بهره هوشی افزایش پیدا کرده است. کنجکاوی بشر باعث شد که هر کسی تعریفی از ان داشته باشد وآن را اندازه بگیرد. افزایش محرکهای محیطی ، تغییر نحوه آموزش ، تغذیه ، بهداشت جهانی و .... همه این موارد بهتر شده و در افزایش بهره هوشی تاثیر داشته است.

و ...

 

فهرست مطالب

زندگینامه

مقدمه

مولفه های هوش

هوش موفق

سه خرده آزمون هوش موفق

 

 

عنوان : نظریه هوش سه بخشی استرنبرگ

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.71 مگابایت

تعداد صفحات : 40

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت نظریه هوش سه بخشی استرنبرگ

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >