پاورپوینت ارگونومی در منازل مسکونی

پاورپوینت ارگونومی در منازل مسکونی

پاورپوینت ارگونومی در منازل مسکونی

پاورپوینت ارگونومی در منازل مسکونی دسته: معماری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 7738 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 120

دانلود فایل پاورپوینت ارگونومی در منازل مسکونی،در حجم 120 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه شما چند ساعت از روز را در آشپزخانه می‌گذرانید؟ تهیه و طبخ غذا،‌ شستن میوه‌ها و سبزی‌ها، شستن ظرف‌ها،

قیمت فایل فقط 15,000 تومان

خرید

پاورپوینت ارگونومی در منازل مسکونی ،در حجم 120 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.



بخشی از متن:
شما چند ساعت از روز را در آشپزخانه می‌گذرانید؟ تهیه و طبخ غذا،‌ شستن میوه‌ها و سبزی‌ها، شستن ظرف‌ها، نگهداری غذا در یخچال و کابینت موجب می‌شود خیلی از خانم‌های خانه‌دار زمان زیادی از روز را در آشپزخانه بگذرانند.
کار با وسایلی که به شکل نامناسبی طراحی شده‌اند، توجه نکردن به وضعیت صحیح بدن هنگام کار و انجام حرکات تکراری در طولانی مدت موجب آسیب به عضلات و مفاصل و بروز مشکلات اسکلتی می‌شود. این در حالی است که کارشناسان می‌گویند با کمی دقت در انجام کارهای آشپزی و با رعایت اصول ارگونومی هنگام کار در آشپزخانه، می‌توان از این عوارض پیشگیری کرد.
ارگونومی، علم متناسب‌سازی کار با انسان است. در این علم، تلاش بر این است که هنگام انجام کار، کمترین فشار به بدن وارد شود و افراد در راحت‌ترین حالت ممکن و با کمترین عارضه، کارها را انجام دهند.
و...

فهرست مطالب:
طراحی و چیدمان آشپزخانه
طراحی و چیدمان حمام و دستشویی
طراحی و چیدمان اتاق خواب
طراحی و چیدمان هال و پذیرایی
طراحی و چیدمان اتاق کار

این فایل با فرمت پاورپوینت در 120 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت سبک معماری دیکانستراکشن(14 اسلاید)

برچسب ها : پاورپوینت ارگونومی در منازل مسکونی , دانلود پاورپوینت ارگونومی در منازل مسکونی , ارگونومی در منازل مسکونی , ارگونومی و معماری , طراحی و چیدمان آشپزخانه , طراحی و چیدمان حمام و دستشویی , پاورپوینت ارگونومی در منازل مسکونی , طراحی و چیدمان هال و پذیرایی , ارگونومی در منزل

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >