پاورپوینت معنا درمانی

پاورپوینت معنا درمانی

پاورپوینت معنا درمانی

پاورپوینت معنا درمانی دسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 533 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 45

پاورپوینت معنا درمانی شامل 45 اسلاید (ویژه رشته های روان شناسی) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

پاورپوینت معنا درمانی

 

پاورپوینت معنا درمانی شامل 45 اسلاید (ویژه رشته های روان شناسی) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

مقدمه:

ویکتور فرانکل:
 «خلاء وجودی پدیده ی گسترش یافته قرن بیستم است. آنچه که انسان معاصر را تهدید میکند بی معنائی آشکارش از زندگی است و یا بر اساس آنچه من نام گذاری کرده ام معنای وجودی است که در درون می باشد.»
امروزه مردم بیش از هر زمان دیگر، شیوه ها و وسایل گوناگون زندگی کردن را در اختیار دارند، اما معنایی برای آن که چگونه زندگی کنند را در اختیار ندارند.

 

فهرست:

ویکتور فرانکل
دیدگاه فرانکل
اصول اولیه معنا درمانی
پیدایش معنا درمانی(لوگوتراپی)
آیا تا به حال به معنای زندگی خود فکر کرده اید؟
هدف معنا درمانی
معنایابی رنج ها
معنای زندگی

.

عنوان: معنا درمانی

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 45 اسلاید

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

برچسب ها : پاورپوینت معنا درمانی , معنا درمانی , پاورپوینت معنا درمانی , دانلود پاورپوینت معنا درمانی , اصول اولیه معنا درمانی , پاورپوینت اصول اولیه معنا درمانی , دانلود پاورپوینت اصول اولیه معنا درمانی , روان شناسی , پاورپوینت روان شناسی , دانلود پاورپوینت روان شناسی , تحقیق روان شناسی , دانلود تحقیق روان شناسی , رشته روان شناسی , پاورپوینت رشته روان شناسی , دانلود پاورپوینت رشته روان ش

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >