پاورپوینت تست سبک انگیزشی غالب

پاورپوینت تست سبک انگیزشی غالب

پاورپوینت تست سبک انگیزشی غالب

پاورپوینت تست سبک انگیزشی غالب دسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1313 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 42

پاورپوینت تست سبک انگیزشی غالب شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

پاورپوینت تست سبک انگیزشی غالب

 

پاورپوینت تست سبک انگیزشی غالب شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

یکی از اعضای تیم شما به تازگی گزارشی نوشته است و این گزارش تا حدی دقیق بوده که هیئت مدیره از شما خواسته است از این فرد برای تلاش هایش تقدیر به عمل آورید.

شما نیز در جلسه ی ماهانه ی کارکنان در مقابل جمع ایستاده و به او برای دستاورد هایش و تاثیر مثبتی که در تیم ایجاد کرده است، با ارائه ی پاداشی تحسین می کنید.

اما او به جای خوشحال شدن و قدردانی از شما بابت توجه به عملکردش، خجالت زده می شود. سرش را پایین می اندازد و در اولین موقعیت ممکن جلسه را ترک می کند.

شما چه اشتباهی کردید؟

چه چیزی به نیروی انسانی سازمان شما انگیزه می بخشد؟ آن ها چگونه به بازخورد و تحسین واکنش نشان می دهند

و به کمک چه ابزار هایی می توانید به تناسب یا عدم تناسب افراد با شغل وظایفی که به آن ها محول می کنید پی ببرید؟ مدیریت کردن گروهی از افراد با شخصیت های مختلف هرگز کار آسانی نیست.

نظریه ی انگیزش انسانی دیوید مکللند راهی را برای شناسایی سبک های انگیزشی افراد به شما ارائه می کند. این امر کمک می کند تا به شکل موثری بازخورد متناسب با سبک انگیزشی نیروی انسانی ارائه نمائید

و به آن‌ها وظایف مناسبی را محول کنید و آن‌ها را با انگیزه نگه دارید.

در نمونه ذکر شده می توانستیم با درک سائق انگیزشی فرد مورد نظر(به کمک ابزار سنجش سبک غالب انگیزشی)، به وی بازخورد متناسبی ارائه نمائید.

به این معنا که وی نمی خواهد فراتر از جمع مورد توجه قرار گیرد. بنابرین اگر از او به شکل خصوصی تقدیر کرده بودید، بازخورد شما می توانست موثرتر باشد.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
شما چه اشتباهی کردید؟
موارد کاربرد پرسشنامه سبک انگیزشی غالب
سبک انگیزشی
پیشرفت گرا
قدرت گرا
رابطه گرا
پایان

عنوان : تست سبک انگیزشی غالب

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.28 مگابایت

تعداد صفحات : 42

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت تست سبک انگیزشی غالب

برچسب ها : پاورپوینت تست سبک انگیزشی غالب , پاورپوینت تست سبک انگیزشی غالب , دانلود پاورپوینت تست سبک انگیزشی غالب , پاورپوینت تست DMSI , دانلود پاورپوینت تست DMSI , دانلود تست سبک انگیزشی غالب , تست سبک انگیزشی غالب , تحقیق تست سبک انگیزشی غالب , دانلود تحقیق تست سبک انگیزشی غالب , پروژه تست سبک انگیزشی غالب , دانلود پروژه تست سبک انگیزشی غالب , روانشناسی , دانلود پاورپوینت , دانلود روانشناسی , دانلود

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >