دانلود ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی
مقاله با ترجمه: تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی
چکیده:
قدردانی مشتری نشان دهنده هسته عاطفی روابط متقابل و نقش نیروی کلیدی در توسعه و نگهداری موفق مبادلات رابطه ای فروشنده – خریدار است. با توجه به مصاحبه شخصی با 239 عضو از برنامه های کارت وفاداری از بخش فروشگاههای زنجیره ای، این مطالعه نشان می دهد که گزینه های سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند به عنوان مثال پست الکترونیکی مستقیم،پاداش ملموس، ارتباطات بین فردی و در مان ترجیحی که تاثیرات مختلف بر قدردانی مشتریان و در نتیجه وفاداری در رفتار را نشان می دهد. به ویژه، نتایج این مطالعه نشان می دهد که در رمان ترجیحی موثرترین تاکتیک های بازاریابی رابطه مند به منظور افزایش قدردانی مشتری به دنبال آن ارتباطات میان فردی و پاداشهای ملموس است. مفاهیم مدیریت برای خرده فروشان برای افزایش قدردانی مشتریان مورد بحث است.
کلید واژه ها: قدردانی مشتری، بازاریابی رابطه مند با خرده فروشی ، برنامه وفاداری.
لینک محصول
http://archkala.zepo.ir/post/84946
نوشتن دیدگاه