مبانی نظری عملکرد، ارزیابی عملکرد، عملکرد بازار

مبانی نظری عملکرد، ارزیابی عملکرد، عملکرد بازار

مبانی نظری عملکرد، ارزیابی عملکرد، عملکرد بازار

مبانی نظری عملکرد، ارزیابی عملکرد، عملکرد بازار دسته: علوم انسانی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 112 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 31

مبانی نظری عملکرد، ارزیابی عملکرد، عملکرد بازار

قیمت فایل فقط 20,000 تومان

خرید

مبانی نظری عملکرد، ارزیابی عملکرد، عملکرد بازار

 

 

توضیحات: 31صفحه فارسی (word) با منابع کامل

 

دانلود تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

 

خلاصه ای از کار:

مقدمه

هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و مرغوبیت فعالیتهای خود به ویژه در محیط های پیچیده و پویا، نیاز مبرم به سیستم ارزیابی عملکرد دارد. فقدان سیستم ارزیابی عملکرد در یک سازمان به معنای عدم برقراری ارتباط بامحیط درون و برون سازمان تلقی می شود که پیامد آن کهولت و در نهایت مرگ سازمان است. بانکها نیز همانند سایر سازمانها در ایران برای ارایه خدمات متنوعتر، سریعتر و مدرنتر و امکان رقابت وادامه حیات در موج گسترده اطلاع رسانی وتوسعه خدمات ویژه بانکی، نیازمند ارزیابی عملکرد مستمر شعب خود هستند (صالحی و همکاران، 1390: 128).

..........

- تشریح مفهوم عملکرد:

در ضرورت و تشریح و تعریف مفهوم واژه ی عملکرد باید خاطرنشان نمود که جایگاه این واژه از آنجا حائز اهمیت است که تنها با تعریف و تشریح عملکرد است که می توان آن را ارزیابی یا مدیریت نمود. هولتون[1] و بیتز[2] خاطرنشان کرده اند که عملکرد یک ساختار چند بعدی است که ارزیابی آن بسته به انواع متفاوت است. ایشان همچنین به این موضوع که هدف ارزیابی، نتایج عملکرد است یا رفتار اشاره می نمایند. در خصوص چیستی عملکرد، نگرش های متفاوتی وجود دارد. به طوری که می توان عملکرد را فقط سابقه ی نتایج حاصله تلقی کرد. از نظر فردی، عملکرد سابقه ی موفقیت های یک فرد است. کین[3]معتقد بود که عملکرد چیزی است که فرد به جا می گذارد و جدای از هدف است. برنادین[4]  و همکارانش معتقدند که عملکرد باید به عنوان نتایج کار تعریف شود.چون نتایج قوی ترین رابطه با اهداف استراتژیک سازمان، رضایت مشتری و نقش های اقتصادی دارد. فرهنگ لغات آکسفورد عملکرد را به این صورت تعریف نموده است که انجام، اجرا، تکمیل،انجام کار سفارش یا تعهد شده، عملکرد را مشخص می نماید. این تعریف به خروجی ها یا نتایج بر می گردد و در عین حال عنوان عملکرد در مورد انجام کار نیز نتایج حاصله از آن می باشد (دفت، 1377:  102).

 

ادامه مطلب

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       What do you do for a sore Achilles tendon? در ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۲۹:۳۶
    I'm gone to convey my little brother, that he should also pay a quick visit this weblog on regular
    basis to get updated from most up-to-date news update.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >