دانلود فایل مبانی نظری درباره عوامل خاکساز و اثرات آن‏ها بر تکامل و تغییر‏های کانی‏های رسی

دانلود فایل مبانی نظری درباره عوامل خاکساز و اثرات آن‏ها بر تکامل و تغییر‏های کانی‏های رسی

دانلود فایل مبانی نظری درباره عوامل خاکساز و اثرات آن‏ها بر تکامل و تغییر‏های کانی‏های رسی

مبانی نظری عوامل خاکساز و اثرات آن‏ها بر تکامل و تغییر‏های کانی‏های رسی دسته: علوم انسانی

توضیحات: 64صفحه فارسی (word) با منابع کامل

 

دانلود تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی و مقاله بیس پایان نامه با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه کشاورزی و خاک شناسی، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

خلاصه ای از کار:

مواد مادری

      به طور کلی مواد مادری شامل سنگ ها و مواد حاصل از تجزیه و تخریب آن ها می باشد که خاک  از آن ها تشکیل می گردد.گرچه ممکن است بتوان سنگ مادر را به طریقی از هم جدا نمود اما از نظر تاثیر روی پیدایش خاک و خصوصیات آن معمولا این دو با هم تحت عنوان مواد مادری خاک ها مورد بررسی قرارمی گیرند. در خاک هایی که به صورت موضعی یا درجا تشکیل شده و مواد حاصل از هوازدگی سنگ ها به ندرت انتقال یافته و در همان محل تشکیل خاک را داده است افق های  Rو C منعکس کننده مواد مادری و سنگ مادر این گونه خاک ها می باشند. چنانچه مواد تشکیل دهنده خاک انتقالی باشد ممکن است سنگ بستر (R) با خاک تشکیل شده روی آن سنخیت نداشته باشد.

...................

توپوگرافی

      پستی  بلندی یکی از 5 فاکتور خاکسازی است که سبب ایجاد انرژی جنبشی و پتانسیل برای تغییر در سیستم خاک می گردد. با تغییر توپوگرافی، سرعت حرکت مواد و انرژی تغییر نموده و سبب تغییر آب نفوذی گردیده که این امر بر بسیاری از فرآیندهای دیگر خاکسازی از جمله عمق تشکیل افق کلسیک، افق آرجیلیک، میزان ماده آلی و الگوی توزیع و نوع پوشش گیاهی اثرگذار می‌باشد (جعفری و همکاران، 1390 ).

کانی‏های رسی و انواع آن

  ترکیبات کانی شناسی اساس پتانسیل تولید را در تمام خاک‌های موجود در جهان تشکیل می‌دهند. شناخت و مطالعه انواع کانی‌های خاک و روند تکامل آن علاوه بر دست‌یابی به چگونگی پیدایش و تغییر و تحول خاک، می‌تواند دیدگاه علمی گسترده‌ای را در نحوه استفاده از آن در پیش روی ما بگشاید.

 

ادمه مطلب

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       How can we increase our height? در ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۴۸:۲۶
    What's up to all, the contents existing at this site
    are truly remarkable for people experience, well, keep up the good work fellows.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >