ترجمه مقاله پذیرش و کارآیی سیستم های الکترونیکی مدیریت منابع انسانی (eHR)

ترجمه مقاله پذیرش و کارآیی سیستم های الکترونیکی مدیریت منابع انسانی (eHR)
عنوان انگلیسی مقاله: An expanded model of the factors affecting the acceptance and effectiveness of electronic human resource management systems
عنوان فارسی مقاله: مدل پیشرفته از عوامل مؤثر بر پذیرش و کارآیی سیستم های الکترونیکی مدیریت منابع انسانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با وجود کاربرد گسترده ی سیستم های منابع انسانی الکترونیکی ((eHR، بررسی ها نشان داد که ممکن است چند مشکل همراه با طرح و اجرایشان به وجود آید. برای مقابله با این مشکلات، مدل پذیرش و کارآرایی eHR را توسعه دادیم که توسط استون، استون رومرو، و لوکازسکی مطرح شد. مدل توسعه یافته، موقعیتی را برای بحث مفصل از فرایندهای ارتباطات تحت این سیستم ها فراهم می کند که شامل اثرات رسانه و خصوصیات پیام می شوند. به علاوه، چند فرضیه قابل آزمایش را بر مبنای این مدل پیشنهاد می کنیم که می تواند در راهنمایی برای پیشبرد تحقیقات آینده بر سیستم های منابع انسانی الکترونیکی ((eHR مفید باشند.
1. مقدمه
تکنولوژی اثر عمیقی بر رشته مدیریت منابع انسانی(HR) و در پیش برد آن بر بعضی از دستورالعمل های مدیریتی دارد. برای مثال، اغلب سازمان ها از سیستم های الکترونیکی منابع انسانی، برای جذب متقاضیان کار،( Stone,lukaszewski,&Isenhour,2005) استفاده می کنند. همچنین، به طورفزاینده ای برای ارائه آموزش، نظارت بر عملکرد کارکنان و کنترل سیستم های مزایا  و حقوق قابل استفاده است (Gueutal&Ston,2005;Strohmeier,2007). در این تاریخ، محققان پیشنهاد کردند که سیستم های eHR به طور چشمگیری کارایی فرآیندهای HR را افزایش، هزینه های اجرایی و زمان معامله و تجارت را کاهش می دهد( مثل، زمان برای تعویض کارکنان) (Gueutal&Stone,2005). اگرچه نتایج تحقیقات اخیر نشان داد که تنها 14% از شرکت ها گزارش می کنند که قادرند تصمیمات بهتری درباره HR بگیرند .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       How can we increase our height? در ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۰۵:۰۳
    I always used to study article in news papers but now as I am
    a user of net therefore from now I am using
    net for content, thanks to web.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >