ترجمه مقاله نقش فرهنگ سازمانی در نو آوری

ترجمه مقاله نقش فرهنگ سازمانی در نو آوری
عنوان انگلیسی مقاله: Innovation or imitation The role of organizational culture
عنوان فارسی مقاله: نوآوری یا تقلید؟ نقش فرهنگ سازمانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- نوآوری برای دستیابی به مزیت رقابتی شرکت ها ضروری است. نوآوری، بر خلاف تقلید، شرکت ها را به معرفی محصولات جدید و پیشتاز شدن در بازارها بر می انگیزد. نشان داده شده است که عوامل زیادی، تعیین کننده حمایت جهت گیری نوآورانه سازمانی به حساب می آیند. یکی از این عوامل، فرهنگ سازمانی می باشد. هدف مقاله حاضر، تجزیه و تحلیل فرهنگ سازمانی است که نوآوری سازمانی و استراتژی تقلید را پرورش می دهد یا مانع آن می شود.
طرح/ روش شناسی/ رویکرد- این مقاله برای آزمون فرضیات از یک نمونه ی 471 شرکت اسپانیایی استفاده می کند. به کمک تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه سلسله مراتبی، تاثیر فرهنگ سازمانی را به یک استراتژی نوآوری ارتباط می دهد.  
یافته ها: نتایج فرضیات را تایید می کنند. مقاله پی برده است که فرهنگ سازمانی یک عامل تعیین کننده بدیهی استراتژی نوآوری به شمار می آید. بعلاوه، فرهنگ های ادهوکراسی (سازمان موقتی)، استراتژی های نوآوری را پرورش می دهند و فرهنگ های سلسله مراتبی، فرهنگ های تقلید را ترویج می دهند.
محدودیت ها / پیشنهادات تحقیق- محدودیت های اصلی داده های تحقیق هستند که از طریق یک منبع برای طراحی مقطعی این پژوهش جمع آوری شدند.   
پیشنهادات کاربردی- اگر مدیران استراتژی های نوآوری/تقلید را دنبال می نمایند، بایستی توجه بیشتری به فرهنگ سازمان خود نمایند. بعلاوه، شرکت ها با تکیه بر این جهت گیری (اولین شرکت در زمینه ی معرفی به بازارهای جدید یا توسعه ی محصولات جدید برای یک بازار در مقابل تقلید کردن از یک پیشتاز) باید ارزش ها و هنجارهای مختلفی را در سازمان های خود ارتقا دهند.  
ابتکار/ارزش- ارزش اصلی این مقاله تحلیل و بررسی درمورد رابطه فرهنگ سازمانی و جهتگیری نوآوری می باشد. قسمت عمده تحقیقات تاکید می کند که مقاله در جستجوی یک فرهنگ سازمانی برای نوآوری می باشد. با این وجود، این موضوع عمیقا مورد بررسی قرار نگرفته است و مستلزم توجه به فرهنگ های سازمانی متفاوت و جهت گیری های نوآوری می باشد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
برای دانلود متن مشابه ، کتاب اصول نو آوری در کارآفرینی ، روی همین متن کلیک نمایید.

مطالب مرتبط:


1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       حسن در ۱۳۹۵/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۲:۲۹
    اصلاحیه : در لینک قرار داده شده ی قبلی مشخصات ارسال نشده لطفا از لینک جدید مجددا استفاده کنید .

    با سلام خدمت شما کاربران گرامی وب سایت کافه دانلود نویسنده می پذیرد جهت پذیرش نویسندگی اقدام فرمایید و مزایای نویسندگی در کافه دانلود رو ببینید اینم لینکش : http://caffedownload.ir/1395/01/05/paziresh/

    هدف ما توسعه و پایداریست منتظرت هستم


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >