دانلود تحقیق و بررسی مدیریت بر عملکرد کارکنان

دانلود تحقیق و بررسی مدیریت بر عملکرد کارکنان

عنوان کامل: بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 130
- همراه با پرسشنامه
فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب اینجا کلیک نمایید
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
مولفه های جز دستمزد وجود دارند که نیروی کار برتر را حفظ می کند عاملی دیگری جزء بهای نازل کالا نیز وجود دارند که مشتریان خود را حفظ می نمایند همچنین در توسعه و اقتصاد کشور به جزء ثروت و منابع موجود در آن عوامل وجود دارند که پیشرفت را تضمین می کند. چه بسا کشورهایی که با در دست داشتن معادن، منابع مختلف از جمله کشور های با درآمد کم و اقتصاد ضعیف تک محصولی به شمار می روند و کشورهای که با فقر منابع طبیعی دارای اقتصادی کار آمد و تاثیر گذار می باشند و البته فاکتور اصلی و مهم دیگری به نام مدیریت نیز به کمک می آید. 
مدیریتی، یک مدیریت صحیح محسوب می شود که یک مدیریت موثر می باشد. مدیریت موثر جزء منابع اصلی توسعه ملتها شده است و مهمترین منابع لازم برای توسعه ملتها است. اعمال مدیریت توسط مدیر در موفقیعت یک سازمان نقش بسزایی دارد هر چه سازمان پیچیده تر باشد نقش مدیریت دشوار تر خواهد شد. مدیریت یعنی تصمیم گیری در زمان مناسب با افراد مناسب در جای که فعالیت در آن جریان دارد. 
مدیران موثر، رهبران موثری هستند که با اعمال مدیریت اصلی و کار آمد خود می تواند نقش به سزایی در جامعه از طریق مشارکت در صنایع و ارائه خدمت مطلوب ایفاء نمایند و مدیران موثر و موفق مدیرانی هستند که ملبس به جامعه علم و تجربه باشند دیگر زمان آن که مدیر در یک برج بلند و لوکس بنشیند و از راه دور کنترل و دستور دهد سپری گردیده است حال زمان آن فرا رسیده است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
ایران مقاله: سایت دانلود مقاله ، تحقیق و سوالات استخدامیWww.irmagale.ir
مقالات مرتبط با عملکرد کارکنان کلیک نمایید.

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۸:۲۶
    I'm amazed, I have to admit. Rarely do I encounter a blog that's both educative and entertaining, and let me tell you, you've hit
    the nail on the head. The problem is something not enough people are speaking intelligently about.

    Now i'm very happy I came across this in my search
    for something relating to this.

       Why do they call it the Achilles heel? در ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۸:۰۴
    If you would like to increase your knowledge simply keep visiting this website and be updated with the hottest gossip posted here.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >