دانلود ترجمه مقاله هورمون رشد و استخوان - و دانلود رایگان مقاله انگلیسی

دانلود ترجمه مقاله هورمون رشد و استخوان - و دانلود رایگان مقاله انگلیسی
 
عنوان فارسی مقاله: هورمون رشد و استخوان.
عنوان انگلیسی مقاله: Growth Hormone and Bone*
دسته ، رشته : پزشکی

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
GH یا هورمون رشد بر بافتهای متعددی از جمله کبد، ماهیچه، کلیه و استخوان اثر میگذارد. اثر GH بر ماهیچه ها و کلیه اخیرا به صورت گسترده در  غدد درون ریز توسط Florini و همکاران و فلد و هیرسبرگ مورد بررسی قرار گرفت  . از آنجا که GH دارای اثرات مهمی بر  بافت های اسکلتی است ، تمرکز ما در این مقاله بر اساس درک فعلی ما از اثرات GH در استخوان می باشد  . یک افزایش بزرگ در توده استخوانی در دوران کودکی و بلوغ با تشکیل استخوان endochondral رخ میدهد . افزایش تدریجی در توده استخوان تا حداکثر توده استخوانی در سن 20-30 سال دیده میشود.  متعاقبا توده استخوان   بااز دست دادن سریع استخوان در زنان پس از یائسگی کاهش میابد .  بازسازی استخوان توسط توازنی  میان جذب استخوان و تشکیل استخوان  تنظیم می شود . در این فرایند GH   نقش مهمی را ایفا میکند  ( 3-7 ) .  وزن خالص  توده اسکلتی به علت تشکیل جدید استخوان ناشی از GH بود که برای اولین بار در سگ های دو رگه بزرگسال نشان داده شد (8 .  ( پس از بکارگیری GH به مدت 3 ماه ، یک  افزایش 2 ٪ در توده استخوان کورتیکال یافت شد که توسط هیستومورفومتری ارزیابی گردید .  با توجه به محدودیت در تامین  GH ، تعداد محدودی از مطالعات بالینی و حیوانی  تا اواسط قرن  1980 اجرا شد وقتی که نوترکیب GH انسانی  در  دسترس قرار گرفت  . کاربرد اولیه  نوترکیب GH انسان در درمان  کمبود  رشد ذهنی کودکان  GH-   (GHD) محدود شد  . با این حال ، در حال حاضر به خوبی ثابت شده  که  GH نیز عوارض مهمی در افراد اعمال میکند ، و درمان GH از بزرگسالان GHD در حال حاضر در چند کشور تایید شده است . مطالعات اخیر ، هم در حیوانات و عم در انسان ،  نشان داده که GH   اثرات قوی در بازسازی استخوان اعمال میکند  . در این مقاله ما در مورد  نقش GH در روند رشد استخوان ها   بحث میکنیم  تا زمان حداکثر توده استخوانی بدست آید  و شواهد موجودی که  تولید درونی  GH یا درمان GH  افزایش میابد ،  ممکن است در افراد بزرگسال توده استخوان را افزایش دهد  . مطالعات اخیر مکانیسم سلولی برای GH در تنظیم رشد استخوان ها در بخش II داده شده است.  

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
دانلود ترجمه مقاله پزشکی،ترجمه مقاله،مقاله هورمون رشد،ترجمه مقاله هورمون،در مورد هورمون رشد،هورمون رشد در پزشکی،استخوان در زنان، مقالات GHD ،تنظیم رشد استخوان،مقاله پزشکی استخوان

3 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۸:۲۳
    I read this article fully about the resemblance of most up-to-date and previous
    technologies, it's remarkable article.

       manicure در ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۴۲:۱۹
    We stumbled over here coming from a different web page and thought I may as well check things out.
    I like what I see so now i am following you. Look forward to checking out your
    web page again.

       What is the Ilizarov method? در ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۲۸:۴۶
    Hi, I do think this is a great blog. I stumbledupon it ;) I am going to
    return yet again since i have book marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help others.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >