دانلود پروژه کار آموزی شرکت به اندیشی فردا بافکو همراه پاورپوینت

دانلود پروژه کار آموزی شرکت به اندیشی فردا بافکو همراه پاورپوینت

عنوان کامل : پروژه کار آموزی شرکت به اندیشی فردا بافکو همراه پاورپوینت و فیلم آموزشی

تعداد صفحات : 131

دسته : کارآموزی

چکیده :

امروزه استانداردهای ایمنی و سلامت، انجام عملیات فیزیکی و بدنی را محدود و کلیه فعالیت هایی را که با توان بدنی استاندارد و تعریف شده و شرایط ارگونومی اپراتورها تطابق نداشته باشد ممنوع کرده اند . بنابراین تولید کنندگان ناگزیر از استفاده از تجهیزات مناسب در این زمینه می باشند. با توجه به رشد و توسعه صنعت هندلینگ ، محدوده وسیعی از ابزار و ماشین آلات در اختیار تولیدکنندگان قرارگرفته و طراحان خطوط تولید این امکان را یافته اند که با انتخاب ماشین آلات مناسب، فرایندهای جابجایی را تا حد امکان از حالت دستی خارج کرده و به فرایندهای ماشینی تبدیل کنند. یکی از ماشین آلات بسیار کارا و پر استفاده در صنعت جابجایی مواد منیپولیتور می باشد. منیپولیتور ماشینی است که بصورت هوشمند وزن بار را بالانس کرده و به اپراتور این امکان را می دهد که تنها با کنترل موقعیت و بدون اعمال هیچگونه نیروی اضافه ای بار را جابجا کند . توجه ویژه به شرایط ارگونومی و فیزیولوژی اپراتور در طراحی این دستگاه از امتیازات ویژه آن می باشد بطوریکه اپراتور بدون نیاز به انجام حرکات بدنی خاص و یا اعمال نیروی خارج از استاندارد و بدون احساس خستگی ناشی از انجام فعالیت فیزیکی قادر به انجام کار خواهد بود.

شرکت INDEVA ایتالیا با سابقه ای بالغ بر40 سال در زمینه طراحی و ساخت انواع منیپولیتور از پیشگامان این صنعت در جهان می باشد. شرکت به اندیشی و فناوری فردا (بافکو) بعنوان نماینده انحصاری این شرکت در ایران با تکیه برتجارب ارزنده INDEVA و توان فنی خود امیدوار است راه حل های بهینه ای در زمینه سیستم های جابجایی مواد ارائه نماید.
مکانیزم عملکرد منیپولیتور

بطور کلی سیستم های منیپولیتور از دو بخش اصلی تشکیل می شوند:

    مکانیزم بالانسر:

 وظیفه بالانس وزن ( مجموعه گریپر و بار) را انجام می دهد. این بخش از سیستم بر اساس پارامترهای فیزیکی موقعیت نصب و روش جابجایی قطعه و... بصورت یک سیستم استاندارد انتخاب می شود.

    سیستم گریپر:

عملیات  گرفتن، جابجایی و انتقال قطعه را انجام می دهد. این بخش از سیستم بر اساس نوع و شرایط فیزیکی قطعه، نوع جابجایی ها و دوران های مورد نیاز و .... به شکل خاص و با مکانیزم های مکانیکی، نیوماتیک، وکیوم، مگنت و..... طراحی می شوند. برای برخی کاربردهای عمومی سیستم های گریپر استاندارد شده اند.

منیپولیتورهای شرکت INDEVA با دو سیستم بالانسر ارائه می شوند:

    بالانسر نیوماتیک:

 در این سیستم ها بالانس وزن از طریق یک سیلندر نیوماتیک انجام می گیرد. خانواده منیپولیتورهای نیوماتیک بر اساس نوع حرکت بازوها، نحوه قرارگیری سیستم بالانسر، کورس حرکت، روش اتصال گریپر به بازو و... به چهار دسته PN ERGO,PN COMPACT,PN ZIP,PN FLEXتقسیم می شوند. این سیستم ها از نظر روش نصب به سه دسته ستونی، ریلی و سقفی تقسیم بندی می شوند. انواع سیستم های نیوماتیک در شکل های زیر نشان داده شده است.


جهت دانلود پروژه کار آموزی شرکت به اندیشی فردا بافکو همراه پاورپوینت اینجا کلیک نمایید

منبع

3 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۶:۲۷
    There is definately a great deal to find out
    about this subject. I like all the points you made.

       manicure در ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۲:۰۹:۴۷
    I'm very happy to find this great site. I
    need to to thank you for ones time just for this fantastic
    read!! I definitely savored every bit of it and i also have you saved to fav to check out new things on your website.

       Where is the Achilles heel? در ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۶:۳۰
    Thanks a bunch for sharing this with all people you really know what you're speaking approximately!
    Bookmarked. Please additionally discuss with my web site =).
    We could have a hyperlink exchange arrangement among us


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >