دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان و استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان بیمه مرکزی

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان و استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان بیمه مرکزی

عنوان کامل : پایان نامه بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان و استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان بیمه مرکزی ایران

تعداد صفحات : 196

دسته : مدیریت

مقدمه  
نظر به گسترش پیوستة سازمان های صنعتی، اداری و لزوم بهره گیری صحیح ازامکانات محدودبرای تأمین نیازهای روزافزون جامعه، هدایت سازمان های تولیدی ،صنعتی و دولتی در تحقق هدف های سازمانی و ایفای وظیفه، احتیاج به مدیریت های صنعتی و اداری پیشرفته و متکی به اصول علمی داشته و به کارگرفتن فنون جدید در مدیریت ها ضروری است . در عین حال محیط امروز سازمانها، مدیران را با چالشهای جدیدی روبه رو می سازدو هرروز پویاتر از قبل می شود . رقابت جهانی و انتظارات جوامع در حال تحول نیازهای مدیریتی جدیدی را مطرح می کند . مفاهیم مشارکت، توانمندسازی، کارگروهی، انعطاف و نظیر اینها، به منزلة مسائل روز سازمانها، مدیران را به خود مشغول می دارند . در کنار این موارد، تقاضاهای جدیدتر برای بهره وری و مزیت رقابتی، ازطریق " کاراترکردن عملیات " ، " بهره گیری ازفن آوری جدید " ، " تعهدوالتزام به ارائة محصولات و خدمات کیفی " و " جلب رضایت مشتری وارباب رجوع " مطرح می شوند . در این میان مدیریت کیفیت جامع  یکی از مفیدترین و مؤثرترین روشهای مورد استفاده در سیستمهای مدیریتی به شمار می آید که به نحو شایسته ای مباحث کیفیت را دربر دارد.

چکیده

افزایش انتظارات مشتریان ، رشد جهانی شدن و تکنولوژی بسیار پیشرفته از جمله عواملی هستند که باعث شده اند سازمان های سده بیست یکم شکلی متفاوت از سازمان های سنتی پیدا کنند.در سازمان های سنتی صرفا انرژی کارکنان مدیریت می شد، در حالی که در سازمان های سده بیست یکم نیاز به آن خواهد بود که  علاوه بر انرژی ، نیروی فکر وخلاقیت کارکنان نیز مدیریت گردد.تحت این شرایط نه تنها روش های سلسله مراتب دستوری – کنترلی مناسب نخواهد بود بلکه کارکنان باید خودشان ابتکار عمل نشان دهند  وبرای حل مشکلات سریعا اقدام کنند.بنابر این لزوم پرورش کارکنانی که دارای توانایی خود مدیریتی باشند باعث شده که «توانمند سازی » نیروی انسانی به عنوان یک پارادایم جدید توجه بسیاری از صاحبنظران مدیریت  را به سوی خود جلب کند این صاحب نظران معتقدند که از مزایای توانمند سازی هم کارکنان وهم مدیران منتفع خواهند شد. توانمند سازی با پرورش کارکنانی با انگیزه وتوانا به مدیران امکان خواهد داد تا در برابر پویایی محیط رقابتی از خود عکس العمل های سریع تر ومناسب تر نشان دهند .در عصر حاضر توانمند سازی به عنوان ابزاری شناخته شده  که مدیران به وسیله آن می توانند چالش های جدید ازجمله تعهد والتزام به ارائه محصولات وخدمات کیفی وجلب رضایت مشتری و ارباب رجوع را از طریق استقرار مدیریت کیفیت جامع  پاسخگو باشند .بنابر این تداوم حیات سازمان های سده بیست یکم تابع کارکنان توانمندی خواهد بود که به خوبی قادر خواهند بود در درون تیم های کاری خود گردان ایفای نقش نمایند .

این فصل شامل سه بخش می باشد، دربخش اول توانمند سازی کارکنان توضیح داده خواهد شد ،دربخش دوم درباره مدیریت کیفیت جامع بحث خواهد شد ودر بخش سوم نیز به معرفی سازمان بیمه مرکزی ایران پرداخته خواهد شد.

 

دانلود فهرست


جهت دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان و استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان بیمه مرکزی ایران اینجا کلیک نمایید

منبع

3 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۸:۳۶:۳۳
    Thank you for sharing your info. I truly appreciate
    your efforts and I am waiting for your further post thank you once
    again.

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۷:۴۰
    Hello there! Would you mind if I share your blog
    with my twitter group? There's a lot of folks that I think would really enjoy your content.
    Please let me know. Thanks

       Can exercise increase your height? در ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۰:۱۸
    I've been browsing on-line greater than three hours nowadays, but I never found any interesting
    article like yours. It is beautiful value sufficient for me.
    In my view, if all website owners and bloggers
    made excellent content as you did, the net can be much more helpful than ever before.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >