ترجمه مقاله عامل تاثیر بر ارزش خرید اینترنتی و تصمیم تهیه مجدد مشتری

ترجمه مقاله عامل تاثیر بر ارزش خرید اینترنتی و تصمیم تهیه مجدد مشتری

ترجمه مقاله عامل تاثیر گذار بر ارزش خرید اینترنتی و تصمیم تهیه مجدد مشتری


چکیده در مورد ترجمه مقاله :

factors-influencing-internet-shopping-value-and-customer-repurchase-intentionنتایج ما نشان میدهد که در حالی که کیفیت سیستم و خدمات عوامل تاثیرگذار حیاتی بر ارزش سودمندی خرید هستند، کیفیت اطلاعات و خدمات نیز بیشتر به خوشایندی ربط دارند. این یافته ها نشان میدهند که کیفیت خدمات نقش مهمی هم در افزایش سودمندی و هم در افزایش خوشایندی دارد. یافته های ما همچنین نشان میدهند که تاثیر عوامل کیفی بر روی ارزشهای خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد متعاقب آن در دو گروه درآمدی متفاوت میباشد.

واژه های کلیدی
خرید اینترنتی,کیفیت سیستم,کیفیت اطلاعات,کیفیت خدمات، رضایت مشتری,ارزش سودمندی خرید,ارزش خوشایندی خرید,قصد خرید دوباره
۱٫ مقدمه
بخش اینترنت در دهه گذشته به صورت تصاعدی رشد کرده و قدرت گسترش و تاثیرش در زمینه صنعت افزایش داده است. ۲۰۰۹ تجارت خرید اینترنتی کره به مبلغ ۶۵ میلیارد دلار آمریکا رسید (پنجمین کشور بزرگ در سازمان اقتصادی توسعه و همکاری OECD)، که ۵٫۹۵ درصد تولید ناخالص داخلی کره  GDP را ازان خود کرد)، این درصد از صنعتهای بزرگ کره نیز بیشتر است، صنعتهایی همچون الکترونیک (۵٫۷۱%) و اتومبیل (۴٫۹۳٫۵%). رشد سریع صنعت خرید اینترنتی کره به علت سهولت استفاده از آن است، به طوری که خریداران میتوانند بدون محدودیت زمانی یا مکانی  در انواع مختلف فروشگاه های اینترنتی به مشاهده و خرید بپردازند و بدون اینکه در فروشگاه حضور فیزیکی داشته باشند میتوانند احتیاجات مصرفی خود را برطرف کنند

توضیحات در مورد مقاله و ترجمه آن

عنوان انگلیسی مقاله: Factors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention
عنوان فارسی مقاله: عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید دوباره مشتری
دسته: اقتصاد – فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۴۲

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1

مقاله انگلیسی با ترجمه روان فارسی آماده ی خرید می باشد.

جهت دانلود ترجمه مقاله عامل تاثیر بر ارزش خرید اینترنتی و تصمیم تهیه مجدد مشتری در قسمت بالا بر روی ( دانلود ترجمه مقاله و توضیحات بیشتر ) کلیک نمایید.


جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله به قسمت پایین بر روی ( دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی ) کلیک نمایید


%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۵:۱۴
    Good day! Would you mind if I share your blog with my
    twitter group? There's a lot of folks that I think would really appreciate your content.
    Please let me know. Thank you


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >