دانلود پاورپوینت ضوابط بلند مرتبه سازی و طراحی مجتمع های مسکونی

دانلود پاورپوینت ضوابط بلند مرتبه سازی و طراحی مجتمع های مسکونی

دانلود پاورپوینت ضوابط بلند مرتبه سازی و طراحی مجتمع های مسکونی

 

نام فایل:دانلود پاورپوینت ضوابط بلند مرتبه سازی و طراحی مجتمع های مسکونی

نوع فایل :پاورپوینت

قیمت اصلی:  10000 تومان
قیمت در فروشگاه ما فقط:  5000تومان

تهییه شده در: RUBIXFILE.ZEPO.IR

توضیحات محصول:(بخشی از محتوای این فایل)

 بافتهای متراکم و فرسوده امروزه بخشهای قابل توجهی از شهرهای بزرگ ما را تشکیل می دهند . وجود ویژگیهایی نامطلوب همچون کاربریهای ناسازگار، تراکم ترافیک، تراکم شدید جمعیت، وضعیت ناسالم زیست محیطی، کمبود تسهیلات اجتماعی و خدمات شهری مدیریت شهری را به سمت اجرای برنامه های نوسازی و بازسازی این مناطق سوق داده است . بلند مرتبه سازی بدلیل داشتن امتیازاتی از قبیل استفاده بیشتر و بهتر از سطح زمین در شهرها، تامین فضای باز و محیط زیست بهتر می تواند یکی ازراهکارهای موثر در جهت ارتقای کیفی وضعیت مناطق متراکم و فرسوده شهری بشمار آید.

 

از مزایای این فایل , کم حجم بودن آن است , بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.این فایل به صورت فایل ورد با فرمت.ppt بوده و کاملا قابل ویرایش می باشد.توجه کنید که این فایل هم با برنامه آفیس ورد 2003 و ورژن های بالاتر از آن بلکه با تمام واژه پردازها نظیر اوپن آفیس,لایبر آفیس ,آفیس اورگ و گوگل پرزنتیشن نیز قابل اجراست.خرید و دانلود این فایل را به تمامی علاقمندان پیشنهاد می کنیم.

قیمت اصلی:  10000 تومان

قیمت در فروشگاه ما فقط: 5000  تومان

 

خرید و دانلود محصول

 

 

دانلود پاورپوینت ضوابط بلند مرتبه سازی و طراحی مجتمع های مسکونی , مجتمع های مسکونی , بلندمرتبه سازی , ساختمان های بلند , بلند بودن ساختمان , تراکم , ضوابط بلند مرتبه سازی , وضعیت ناسالم زیست محیطی

 

لینک محصول  http://archkala.ir/post/76049

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >