پاورپوینت آب در معماری منظر

پاورپوینت آب در معماری منظر

پاورپوینت آب در معماری منظر

پاورپوینت آب در معماری منظردسته: معماری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 2404 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 35

دانلود فایل پاورپوینت آب در معماری منظر (باغ فین کاشان،پارک های ایل گلی، ملت و ساعی)،در حجم 35 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

پاورپوینت آب در معماری منظر

فایل پاورپوینت آب در معماری منظر (باغ فین کاشان،پارک های ایل گلی، ملت و ساعی)،در حجم 35 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
آب به عنوان یکی از عناصر اصلی طبیعت همواره به صور گوناگون بنا به شرایط خاص محیطی طراحان منظر جهت ارائه رویکردهای طراحی مد نظر قرار گرفته است .آنچه ذکر شده اشاره ای به کاربرد آّب در معماری منظر است که در قالب ۳  نمونه مطالعاتی به صورت تحقیق میدانی تحلیل شده است .
این تحقیق در ۳ بخش تنظم شده است : بخش اول چارچوب های نظری در خصوص حضور آب در معماری منظر را بررسی کرده به حالات مختلف حضور آب در طراحی منظر اشاره می کند . در بخش دوم به نقش آب در باغ های ایرانی پرداخته و باغ فین کاشان را به نمونه شاخص باغ سازی ایرانی ،از دیدگاه کاربرد آب در این فضا تحلیل کرده و در بخش آخر به تحلیل ۳ نمونه مطالعاتی ، باغ ایل گلی تبریز ، پارک ساعی و پارک ملت ، کاربرد مصالح و چهارفصل فرسایش در ارتباط با طراحی محیط های آبی بررسی شده است. تهران پرداخته و مسائل مرتبط با حرکت.

در گذشته ای نه چندان دور که انسان، آب را به عنوان یکی از اجزا و عناصر معماری مورد استفاده قرار داد، جلوه های متنوع آن، همواره باعث تهییج و گرایش وی به زیبایی شده است. استقرار کشور ما ،در منطقه خشک و نیمه بیابانی ،سبب توجه خاص پیشینیان به آب و ارزش آن گردید. معماران ما ،آب را در مجموعه های خود وارد می کردند و گنجینه ای از خصوصیات فیزیکی ، مذهبی و اسطوره ای را به خدمت می گرفتند؛ تا معماری آنان از غنای بیشتری برخوردار باشد. در حقیقت عنصر آب، ما و فضای زندگیمان را دوباره به طبیعت پیوند می زد.

فهرست مطالب:
چکیده
آب در معماری منظر
اهمیت آب در معماری منظر
حضور آب در محیط
آب در باغ ایرانی
باغ فین کاشان
پارک های ایل گلی
پارک ملت
پارک ساعی
نتیجه گیری

این فایل با فرمت پاورپوینت در 35 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD باغ های ایرانی(9 صفحه)

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >