پاورپوینت لوییس سالیوان معمار بزرگ آمریکایی و پدر معماری مدرن

پاورپوینت لوییس سالیوان معمار بزرگ آمریکایی و پدر معماری مدرن

پاورپوینت لوییس سالیوان معمار بزرگ آمریکایی و پدر معماری مدرن

دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 558 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 31

پاورپوینت لوییس سالیوان معمار بزرگ آمریکایی و پدر معماری مدرن در 31 صفحه پاورپوینت برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید vpn نیز غیر فعال باشد تا با مشکل روبه رو نشوید

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

پاورپوینت لوییس سالیوان معمار بزرگ آمریکایی و پدر معماری مدرن

لوییس سالیوان معمار بزرگ آمریکایی و پدر معماری مدرن در ۳ سپتامبر ۱۸۵۶ در بوستون(Boston) ، ایالت ماساچوست (Massachusetts)  به دنیا آمد. مادرش اصلیتی سوئیسی داشت و پدرش ایرلندی بود آنها در اواخر دهه ۱۸۴۰ به امریکا مهاجرت نموده بودند. وی در کنار پدر و مادر بزرگش در ماساچوست بزرگ شد و بیشتر اوقات کودکی خود را به یادگیری درباره طبیعت در مزرعه پدر بزرگش سپری کرد.
سالیوان در سالهای بعد تجربه هایش اندکی متفاوت گشت و بیشتر وقت خود را به گشت و گذار در بوستون می گذراند. او تمام خیابان های بوستون که توسط ساختمان های گوناگونی احاطه شده بود را سیاحت می نمود و این دقیقا مصادف با زمانی است که شیدایی او نسبت به ساختمان ها افزایش یافت و تصیم گرفت که در آینده مهندس و معمار ساختمان شود.
هنگامی که وارد دبیرستان شد، با شخصی به نام موسی وولسان ( Moses Woolson ) آشنا گشت و او کسی بود که آموزه هایش اثر پایداری بر لوییس گذاشت. وی مدت کوتاهی در موسسه فناوری ماساچوست (ام آی تی) به تحصیل مشغول شد و دریافت که قادر است تحصیلات دبیرستان خود را یک سال زودتر تمام کند و با گذراندن یکسری امتحانات، دو سال در دانشگاه پیش بیفتد. او تنها ۱۶ سال داشت که وارد دانشگاه ام آی تی شد و پس از یک سال تحصیل به فیلادلفیا رفت و برای خود شغلی در کنار معماری به نام فرانک فرنس (Frank Furness) پیدا کرد.

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت لوییس سالیوان معمار بزرگ آمریکایی و پدر معماری مدرن , پاورپوینت لوییس سالیوان معمار بزرگ آمریکایی و پدر معماری مدرن , دانلود پاورپوینت لوییس سالیوان معمار بزرگ آمریکایی و پدر معماری مدرن , دانلود مقاله لوییس سالیوان معمار بزرگ آمریکایی و پدر معماری مدرن , مقاله لوییس سالیوان معمار بزرگ آمریکایی و پدر معماری مدرن , لوییس سالیوان معمار بزرگ آمریکایی و پدر معماری مدرنپروژه طراحی و اجرای اتصالات جوشی بر

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >