آموزش زبان رزتا استون - عربی

آموزش زبان رزتا استون - عربی

آموزش زبان رزتا استون - عربی
نرم افزار آموزش زبان رزتا استون (Rosetta Stone) یکی از محبوب ترین و معتبرترین نرم افزارهای آموزش زبان دنیا به شمار می آید که با 25 سال سابقه ی آموزش زبان، مخاطبان بسیاری را در تمام نقاط جهان آموزش داده است. از آمار مخاطبان این نرم افزار آموزش زبان می توان به 22هزار مؤسسه، 12هزار شرکت، 9هزار سازمان و میلیون ها نفر کاربر اشاره کرد. از برجستگی های دیگر این مجموعه ی آموزش زبان می توان به این موضوع اشاره کرد که سربازان آمریکایی برای جنگ در عراق از این نرم افزار برای یادگیری زبان عربی استفاده کردند.

این نرم افزار به صورت چندرسانه ای از مرحله ی مبتدی تا پیشرفته زبان را آموزش می دهد. همچنین استفاده از روش “غوطه وری پویا” باعث شده است که زبان آموز، درست مانند یادگیری زبان مادری خود، زبان موردنظر را یاد بگیرد و در طول یادگیری نیازی به حفظ کردن چیزی یا ترجمه کردن لغات نداشته باشد، درست مانند وقتی که زبان مادری خود را آموخته است. همچنین شیوه ی آموزش ها جذاب و سرگرم کننده است که در مراحل یادگیری تأثیر مثبت زیادی دارد.

نرم افزار رزتا استون تمام مهارت های زبان را آموزش می دهد که از آن ها می توان به این موارد اشاره کرد:
Speaking ( مهارت سخن گفتن)، Listening (گوش دادن و درک مطلب در صحبت)، Reading (خواندن و درک مطلب در نوشته ها)، Writing (نوشتن)، Grammar (دستور زبان)، همچنین Vocabulary (واژگان). همانطور که خواندید، مهارت سخن گفتن نیز یکی از مهارت هایی است که در این نرم افزار می توانید یاد بگیرید که البته نیاز به میکروفن دارد. برای دروس مربوط به سخن گفتن و تلفظ که نیاز به میکروفن می باشد به سادگی می توانید از میکروفن پایه دار، میکروفن هندزفری، میکروفن هدست، میکروفن لپتاپ و ... استفاده کنید. سیستم تشخیص تلفظی که در این نرم افزار قرار دارد بسیار دقیق و پیشرفته می باشد تا حدی که قبل از رسیدن به دروس مربوط به تلفظ به شما پیشنهاد می دهد که جنسیت خود را و همچنین کودک یا بزرگسال بودن خود را برای نرم افزار مشخص کنید که صدای شما را نسبت به جنسیت و سن شما بررسی کند.

این مجموعه که در اختیار شما قرار گرفته است نسخه ی کامپیوتری می باشد و در ویندوز قابل نصب است. همچنین در ویندوز 2000، XP، ویستا، 7، 8، 8.1 و 10 همگی نسخه ی 32 بیتی و 64 بیتی تست شده است و کار می کند. آموزش نصب نرم افزار نیز به زبان کاملاً ساده در این مجموعه قرار گرفته است. این نرم افزار آخرین ورژن موجود می باشد. 24 زبان مختلف در این سایت قرار گرفته است که می توانید برای مشاهده ی زبان های دیگر، به صفحه ی اصلی مراجعه کنید.
با آرزوی موفقیت برای شما.


خرید و دانلود محصول

 

این وبلاگ یک بازار یاب است هیچ مسئولیتی در قبال فروش این فایل ها ندارد لطفا در صورت داشتن شکایات خود را  در این لینک مطرح نمایید با تشکر ...


rosetta stone , رزتا استون , Arabic , عربی , نرم افزار , کامپیوتر , آموزش , زبان , 5.0.37


2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۴:۵۷
    It's hard to find knowledgeable people about this topic,
    but you sound like you know what you're talking about! Thanks

       manicure در ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۹:۱۸
    Good information. Lucky me I found your website
    by accident (stumbleupon). I have saved as a favorite for later!


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >