دوره کامل آموزش سئو وردپرس

دوره کامل آموزش سئو وردپرس


دوره کامل آموزش سئو وردپرس از صفر تا صد
شامل 10 آیتم فیلم آموزشی با کیفیت عالی و حجم کلی 610 مگابایت!!!
2 ساعت و 26 دقیقه آموزش تصویری صفر تا صد سئوی وردپرس + کار با افزونه محبوب Yoast Seo
| با تخفیفی استثنایی فقط به قیمت 49000 تومان به مدت محدود - قیمت اصلی : 60000 تومان |
وردپرس بعنوان محبوب ترین و پرکاربرترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا شناخته میشود. یکی از مهمترین دلایل این محبوبیت سئو وردپرس است. معمولا سایت هایی که با وردپرس راه اندازی میشوند شانس بیشتری برای کسب جایگاه در نتایج گوگل داشته و به سرعت پیشرفت میکنند. در این میان آموزش سئو وردپرس بستگی مستقیم به افزونه مورد استفاده شما هنگام مدیریت سایت خواهد داشت.
در این آموزش، محبوب ترین افزونه سئو وردپرس با نام Wordpress By Yoast Seo را معرفی کرده و امکانات آن را بصورت جزء به جزء آموزش داده ایم. همچنین دوره آموزش سئو وردپرس همراه با سه پکیج تکمیلی و بسیار کاربردی ارائه میشود که هر کدام به تنهایی نیز میتواند کارگشای بسیاری از وبمستران باشد. این سه بخش عبارتند از:
  • آموزش کار با ابزار قدرتمند Keyword Planner در گوگل
  • آموزش نویسندگی با استفاده از استانداردهای سئو وردپرس
  • آموزش افزونه Google XML Sitemaps برای ایجاد نقشه سایت
موارد زیر تنها بخشی از سرفصل های این آموزش جامع و بی نظیر است که با خرید و یادگیری آن، این اطمینان را به شما می دهیم که قادر خواهید بود سایت وردپرسی خود را به بهترین شکل از لحاظ سئو مدیریت کرده و به تولید محتوای بهینه شده پرداخته و جهت حضور در نتایج بالای موتورهای جستجو تلاش کنید. همانطور که می دانید، موتور جستجوی گوگل یکی از محبوبت ترین و پرمخاطب ترین موتورهای جستجوی جهان و بخصوص ایران است و فقط 10 نفر شانس حضور در صفحه اول گوگل را دارند!!! آیا می خواهید جزء این 10 نفر باشید؟؟؟ انتخاب با شماست :
سرفصل های دوره کامل آموزش سئو وردپرس :
+ عنوان ها و متاها در افزونه Yoast Seo

در اولین درس از آموزش افزونه سئو وردپرس می آموزیم که چرا باید این افزونه را انتخاب کنیم و چه قابلیت هایی در اختیار ما قرار میدهد. پس از آن با محیط و تنظیمات عمومی افزونه yoast آشنا میشویم، در این بخش تنظیمات عمومی سایت شما و نحوه معرفی سایت به ابزارهای آنلاین مانند گوگل وبمستر و الکسا را می آموزیم. در ادامه فیلم آموزشی مهمترین بخش افزونه سئو یعنی “عنوان ها و متاها” را آموزش میدهیم. در این بخش شما مدیریت کاملی بر عنوان صفحات و بخش های مختلف سایت خود خواهید داشت، ساختار و قالب مشخصی برای عنوان و توضیحات هر صفحه تعیین میکنید و با تاثیر تگ های متا بر سئو سایت آشنا خواهید شد.
+ تنظیمات شبکه های اجتماعی در افزونه Yoast Seo

یکی از مهمترین بخش هایی که افزونه سئو وردپرس یا همان yoast در اختیار کاربران خود قرار میدهد، بخش تنظیمات مربوط به شبکه های اجتماعی است. این بخش به شما کمک میکند تا تگ های متای متناسب با شبکه های اجتماعی شناخته شده مانند فیسبوک، توییتر و گوگل پلاس را در هدر سایت خود قرار دهید.
مهمترین امکاناتی که به سایت شما اضافه میشود به شرح زیر است :
  • Open Graph فیسبوک
  • wildecard توییتر
  • نویسنده در گوگل پلاس
+ آموزش ایجاد نقشه سایت با Yoast Seo

هر سایت برای افزایش سرعت ایندکس و تعیین صفحات مهم نیازمند نقشه سایت است. با ایجاد و معرفی نقشه سایت به گوگل سرعت ایندکس صفحات شما افزایش می یابد زیرا ربات های گوگل بدرستی میدانند که چه صفحاتی را باید در روز مورد بررسی قرار دهند و چه صفحاتی را قبلا بررسی کرده اند و تغییر جدیدی در آنها ایجاد نشده است.

بطور معمول ربات های گوگل در زمان های مشخص و به مدت معینی در سایت شما حضور دارند، با ساخت نقشه سایت به آنها کمک میکنیم که ابتدا صفحات مهم سایت را بررسی کنند و بعد اگر زمان کافی داشتند به صفحات دیگر سر بزنند.

+ تنظیمات تکمیلی و آشنایی با ابزارهای Yoast Seo

 

در ادامه آموزش های مربوط به افزونه سئو وردپرس به تنظیمات پیشرفته، ابزارها و افزونه ها می رسیم.

در این آموزش می آموزیم که چگونه از طریق افزونه yoast برای سایت خود Breadcrumbs یا همان سلسله نشانی (نشانی های خرده ریزه) بسازیم، همچنین در میابیم که چه تاثیری در سایت و سئو ما خواهد داشت. همچنین در ادامه با تنظیمات حرفه ای تر افزونه سئو برای پیوندهای یکتا در سایت و سیستم خبرخوان آشنا خواهیم شد.

سیستم Breadcrumbs در افزونه سئو دقیقا منطبق بر استانداردهای گوگل برای Schema نوشته شده و به شما امکان میدهد نحوه دسترسی به صفحات در سایت خود را دقیقا مطابق با دستورات گوگل و بدون کدنویسی ایجاد کنید.

+ آموزش Keyword Planner و کار با آن

در این آموزش در مورد ابزار keyword planner صحبت خواهیم کرد. این ابزار توسط گوگل ادوردز معرفی شده و هدف اصلی آن کمک به مشتریان برای شناسایی کلمات ارزشمند جهت سفارش تبلیغات در گوگل است.

ابزار keyword planner به شما کمک میکند که تعیین کنید هر کلمه چه تعداد در ماه جستجو میشود. این اطلاعات به شما کمک میکند که در انتخاب کلمات کلیدی خود معیار مشخصی داشته و بازدهی کار خود را بالا ببرید. بعنوان مثال میتوانیم تشخیص دهیم که کاربران عبارت “فیلم آموزشی” را بیشتر جستجو میکنند یا “ویدئو آموزشی” و یا حتی “آموزش ویدئویی”.

در فیلم آموزش keyword planner ابتدا مراحل ثبت نام و دسترسی به این ابزار قدرتمند را می آموزیم. در ادامه از مرحله انتخاب موضوع شروع کرده و در چند قدم بهترین کلمات را شناسایی می کنیم. همچنین نحوه سنجش رقبا و یافتن کلمات مرتبط را به شما خواهیم آموخت.

+ سئو نوشته و مطالب از صفر تا صد

 

 

پس از انجام تنظیمات افزونه سئو وردپرس یا همان yoast و انتخاب کلمه کلیدی هدف نوبت به تهیه و نگارش محتوا میرسد. هنگام ویرایش نوشته ها در وردپرس یک باکس جدید توسط افزونه yoast اضافه میشود که امکانات مهمی را در اختیار نویسنده قرار میدهد و مهمترین آنها به شرح زیر است :

»» انتخاب کلمه کلیدی یا Focus Keyword
دقت کنید که انتخاب کلمه کلیدی هیچ تاثیری بر سئو صفحه یا محتوای شما نخواهد داشت. وارد کردن این کلمه تنها به افزونه yoast کمک میکند که تشخیص دهد معیارهای سئو محتوا را باید برای چه عبارتی پیاده سازی نماید. در نتیجه نباید برای کسب نمره خوب کلمه کلیدی خود را تغییر دهیم بلکه این کلمه از مرحله قبلی و با استفاده از ابزار Keyword Planner تعیین شده است. با وارد کردن کلمه در این بخش ابزار yoast فعال شده و محتوای شما را تحلیل میکند.

»» تعیین عنوان سئو برای صفحه
عنوان سئو در تگ Title در هدر سایت قرار میگیرد و برای کاربران شما بجز در نوار مرورگرشان، در جای دیگر قابل مشاهده نیست. این عبارت هنگام جستجو در نتایج گوگل برای صفحه سایت شما نمایش داده میشود و میتواند متفاوت با عنوان اصلی مطلب باشد. افزونه yoast به شما امکان میدهد عنوان صفحه را متفاوت با عنوان اصلی که در سایت نمایش داده میشود تعیین کرده و با این روش مخاطبین بیشتری به سایت خود جذب کنید.

»» تغییر توضیحات متا یا متا دسکریپشن برای هر مطلب و صفحه
همانند عنوان صفحه، توصیحات متا نیز میتواند مستقیما توسط شما جهت نمایش در گوگل تعیین گردد. بصورت پیش فرض گوگل 156 کاراکتر اول از محتوای شما را بعنوان توضیحات صفحه در نتایج جستجو نمایش میدهد؛ حال آنکه با تکمیل این بخش میتوانید عبارات و جملات مورد نظر خود را در معرض دید کاربران قرار داده و شانس انتخاب سایت خود در نتایج گوگل را افزایش دهید. در فیلم آموزش تولید محتوا به شما می آموزیم که با چه معیارهایی هریک از این بخش ها را تکمیل نمایید.

»» ابزار آنالیز و تحلیل محتوای نوشته توسط افزونه Yoast Seo

افزونه yoast براساس کلمه کلیدی، محتوای شما را بررسی کرده و در نهایت به شما امتیاز میدهد. این ابزار دقیقا به شما نشان میدهد که چه استانداردهایی را برای سئو محتوای خود رعایت نکرده اید و چه مواردی میتواند شانس شما را برای بهبود جایگاه در گوگل افزایش دهد. مهمترین مواردی که این ابزار براساس کلمه کلیدی شما مورد سنجش قرار میدهد عبارتند از :

  • عنوان سئو
  • توضیحات متا
  • آدرس صفحه یا نامک یا URL
  • تعداد کلمات و طولانی بودن متن
  • چگالی کلمه کلیدی در متن
  • تگ های h2 و نحوه بکارگیری کلمه کلیدی در آنها
  • تصاویر و استفاده صحیح از متن جایگزین یا خاصیت alt
  • لینک های موجود در محتوا
  • و...
در فیلم آموزش سئو محتوا با استفاده از افزونه yoast هر یک از این عوامل و تاثیر آنها بر سئو مطلب شما را بررسی کرده و به شما می آموزیم چگونه بهترین بهره برداری را از این افزونه قدرتمند داشته باشید.
»» آموزش نحوه صحیح ایجاد دسته بندی ها و افزودن برچسب ها
در پایان ویدئو نحوه صحیح برچسب گذاری و دسته بندی مطالب براساس استراتژی محتوایی به شما آموزش داده خواهد شد. این ابزار همانند یک چاقوی برنده است که اگر در اختیار یک پزشک باشد میتواند جان انسانی را نجات داده و اگر در دستان یک تبهکار باشد جان انسانی را خواهد گرفت.
+ آموزش افزونه Google XML Sitemaps - نقشه سایت گوگل برای وردپرس

 

ساخت نقشه سایت بصورت داینامیک و براساس استانداردهای توصیه شده توسط گوگل دغدغه بسیاری از وبمستران است بخصوص زمانیکه سایت آنها با زبان ASP نوشته شده باشد. ولی این دغدغه در وردپرس به بهترین شکل رفع شده و افزونه Google XML Sitemaps با تنظیماتی بسیار ساده کارهای مورد نیاز شما را انجام میدهد.

با توجه به محبوبیت افزونه سئو وردپرس و امکان ایجاد نقشه سایت توسط yoast بسیاری از کاربران وردپرس نیازی به افزونه های جانبی برای ساخت نقشه سایت خود احساس نمیکنند ولی پیشنهاد ما به شما این است که حتی اگر از افزونه yoast استفاده میکنید نقشه سایت خود را بوسیله آن نسازید زیرا مشکلات گوناگونی را در سایت شما ایجاد میکند.

این موارد تنها بخشی از نکات و آموزش هایی است که در این دوره کامل برای شما تدارک دیده ایم. همه ی ما تا کنون قطعا چیزی را در گوگل جستجو کرده ایم و تنها به داخل سایت هایی رفته ایم که در نتایج اول در صفحه اول برایمان نشان داده شده اند؛ حال چرا خودمان نتوانیم در صفحه اول نتایج گوگل باشیم؟؟؟

لازم است بدانید که قیمت واقعی و اصلی این محصول استثنایی 60000 تومان است که با تخفیف فوق العاده عالی و فقط بصورت محدود؛ به قیمت 49000 تومان عرضه شده است. فرصت را از دست ندهید،..

دانلود 

 


سئو وردپرس , سئو , آموزش سئو وردپرس , دوره کامل آموزش سئو وردپرس , آموزش سئو , دانلود فیلم آموزش سئو وردپرس , آموزش کار با افزونه Yoast Seo , آموزش سئو وردپرس با Yoast Seo , نحوه صحیح تولید محتوا در وردپرس , تولید محتوای بهنیه شده در وردپرس , سئو سایت , افزونه سئو , فیلم آموزش سئو , Seo , آموزش افزونه یوآست سئو , آموزش جامع سئو وردپرس , آموزش تصویری سئو وردپرس , سئو و بهینه سازی , آموزش کامل سئو وردپرس , کلمه کلیدی چیست؟ , نحوه انتخاب بهترین کلمه کلیدی , Wordpress Seo By Yoast , Yoast Seo


نوع فایل : 10 آیتم فیلم آموزشی | فرمت : MP4 با کیفیت عالی | حجم کلی دوره : 610 مگابایت | زمان کل دوره : 2 ساعت و 26 دقیقه | زمینه آموزش : سئو وردپرس از صفر تا صد |

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۷:۰۶
    We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your web site provided us with valuable information to work on. You've done an impressive job and our entire community will be grateful to
    you.

       manicure در ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۰:۵۰
    Ahaa, its pleasant conversation regarding this post here at this webpage, I have read all that, so now me also commenting here.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >